اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام رسمی استاندار هرمزگان

ادارات هرمزگان پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان تعطیلی ادارات استان را در روزهای پنج شنبه به طور رسمی اعلام کرد.

ادارات هرمزگان پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی تعطیلی ادارات استان را در روزهای پنج شنبه به طور رسمی اعلام کرد و اظهار داشت: با اختیاری که از مرکز کشور به استانداران به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ها واگذار شده بود تصمیم تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه در این شورا به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: این مصوبه طی نامه‌ای به تمام ادارات ابلاغ شد تا از تاریخ هفتم بهمن ماه به تعبیری هفته آینده این ابلاغیه اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: دستگاه‌های عملیاتی مانند بیمارستان‌ها، بانک‌ها، ادارات آتش نشانی شهرداری شامل این ابلاغیه و تعطیلی نخواهند بود و قطعا ارگان‌هایی که باید کار خدمات رسانی 24 ساعته را به مردم انجام دهند به روال قبل انجام وظیفه می‌کنند.

عزیزی ادامه داد: این تعطیلی به معنای کاهش 44 ساعت موظفی کارمندان نیست و تغییر ساعت کاری از روزهای شنبه تا چهارشنبه، تعطیلی روزهای پنج شنبه را جبران می‌کند.

استاندار هرمزگان در خصوص زمان حضور کارمندان در روزهای غیر تعطیل بیان داشت: روزهای شنبه ساعت کار به شش و نیم دقیقه صبح تا 15 و 30 دقیقه تغییر کرده و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت شش و 45 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه خواهد بود.

وی در خصوص علت این تعطیلی بیان داشت: هماهنگ شدن دستگاه‌های استانی با دستگاه‌های فرا دستی در ساعت کاری و همچنین صرفه‌جویی در منابع پر ارزش آب و انرژی برق از اهداف تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه است.

عزیزی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تصمیم موجب تحکیم بنیان خانواده‌ها گردد و کارمندان بتوانند در این دو روز تعطیلی با سپری کردن وقت بیشتری در کنار خانواده خود و همچنین به جا آوردن صله رحم که در اسلام نیز بدان تاکید زیادی شده با انرژی بیشتری به سر کار خود بازگردند.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول