اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

زنگ انقلاب در مهدهای کودک‌ چهارمحال وبختیاری نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهریستی چهارمحال و بختیاری‌ گفت: به‌مناسبت دهه فجر و به منظور یادآوری وقایع انقلاب و آشنایی با حوادث آن زمان در یازدهمین روز از بهمن‌ماه سال جاری زنگ انقلاب در مهدهای‌ کودک‌ این استان نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب در مهدهای کودک‌ چهارمحال وبختیاری نواخته می‌شود

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک رخداد بزرگ بر جای مانده در دل تاریخ ایران است که هرسالی که از آن می گذرد پایبندی مردم به نظام و انقلاب بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلی نورالهی در ظلمت زمان طاغوت است گفت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قشر نوجوان در هر جامعه‎ای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر است نقش تعیین‌کننده‎ای در آینده آن جامعه داشته باشد، افزود: نوجوانان و جوانان در هر جامعه‎ای سرمایه اصلی آن جامعه‎ محسوب می‎شوند که می‎توانند زمینه‎های رشد و پیشرفت آن جامعه‎ را در عرصه‎های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، هنری و ورزشی فراهم نمایند.

سعیدی افزود: در کشور ما نیز نسل نوجوان و جوان سهم بزرگی از تحولات و پیشرفت‌های کشور را بر عهده داشته و شاهد حضور آنان در عرصه‎های مختلف از شکل‎گیری انقلاب اسلامی گرفته تا پیروزی آن و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

وی از برگزاری جشن‌های و برنامه‌های شاد و متعدد در سراسر مهدهای کودک‌ این استان خبر داد و گفت: در تمامی مهدهای کودک‌ به منظور یادآوری وقایع انقلاب و آشنایی بیشتر آن‌ها با حوادث و رخداد‌های آن زمان در یازدهمین روز از بهمن ماه سال جاری زنگ انقلاب در مهدهای کودک‌ این استان نواخته می‌شود.

* خانواده‎های تحت پوشش بهزیستی در مراکز درمانی این استان به‌طور رایگان ویزیت می‌شوند

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری سرکشی از مهد‌های کودک‌ را از عمده‌ترین برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال دانست و خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان خانواده‎های نیازمند تحت پوشش بهزیستی در مراکز درمانی این استان و ارائه خدمات به جامعه هدف با تخفیف ویژه برای عموم مراجعه‌کنندگان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر در سال جاری است.

انتهای پیام/68006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول