اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اردبیل جزو 10 استان امن کشور معرفی شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: به دلیل عملکرد مناسبی که نیروی انتظامی ‌اردبیل در بحث برقراری امنیت ‌داشته، این استان جزو 10 استان برتر کشور در بخش امنیتی و انتظامی معرفی شد.

اردبیل جزو 10 استان امن کشور معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علیرضا طاهری در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به رغم تهدیدهای مختلف جبهه کفر و استکبار از شاخصه‌های برتر امنیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برخوردار است و هیچ قدرت اهریمنی را یارای مقابله با این توانمندی عظیم و شگرف نیست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت نقش پیشتاز و پیشرو را دارد، تصریح کرد: قطعاً لازمه نظم و امنیت اجتماعی هوشیاری و بصیرت نیروهای نظامی و انتظامی است که می‌تواند دشمن را در ترفندها و توطئه‌های خود در همان گام‌های اول ناامید کند.

طاهری خاطر نشان کرد: به دلیل عملکرد مناسبی که نیروی انتظامی استان در بحث برقراری امنیت مرزی، درون‌شهری و بسیاری از مؤلفه‌های خدمات ناجا داشته این استان جزو 10 استان برتر کشور در بخش امنیتی و انتظامی معرفی شده تا بتوان با توان مضاعف‌تر این جایگاه را همچنان ارتقا بخشیده و با همسویی مردم امنیت پایدار را برقرار کرد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: نیروی انتظامی با تلاش و هوشیاری کامل در همه صحنه‌ها و تحولات در صدد بسترسازی امنیت و آرامش کم حاشیه و با دغدغه حداقلی است چرا که به یقین نیروی انتظامی می‌تواند تابلوی حرکت مستقیم و رو به جلو را بیش از گذشته نمایانگر کند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در ایام دهه فجر نیروی انتظامی استان 10 پروژه مهم را به بهره‌برداری می‌رساند که مهم‌ترین آنها مربوط به پروژه راهنمایی و رانندگی در کوثر و افتتاح پلیس راه محور اردبیل – نیر است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها بتوان مشکل ساختمان فعلی را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل به عملکرد نیروی انتظامی نیر اشاره کرد و گفت: 5 هزار متر مربع زمین برای ساخت ستاد ساماندهی شهرستان و همچنین خرید زمین برای احداث مجتمع تفریحی، رفاهی ناجای استان در بولاغلار نیر صورت گرفته است.

در این جلسه فرماندار شهرستان نیر امنیت و آسایش جامعه را مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی برشمرد و افزود: برقراری امنیت از اصلی‌ترین مؤلفه‌های توسعه همه‌جانبه یک منطقه است.

میر فخرالدین زاهد تصریح کرد: همه دشمنان قسم خورده نظام امروز دست به دست هم داده‌اند تا جمهوری اسلامی ایران را به انحراف بکشانند که در این مسیر همه وظیفه داریم با هوشیاری و درایت بیشتر پاسدار ارزش‌ها باشیم.

در این جلسه جواد تقوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی نیر معرفی شد.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول