اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد

حضور منتقد برجسته سینمای ایران در جشنواره فیلم و عکس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور یکی از 10 منتقد برجسته سینمای ایران در جشنواره فیلم و عکس خبر داد.

حضور منتقد برجسته سینمای ایران در جشنواره فیلم و عکس

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: پنجمین جشنواره فیلم و عکس نماز و نیایش با هدف اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و گسترش فرهنگ نماز، دوم تا پنجم بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ساری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری نمایندگی آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین حضور طهماسب صلح‌جو یکی از 10 منتقد برجسته سینمای ایران در بخش جنبی جشنواره و برگزاری کارگاه تخصصی «چگونگی نقد و تحلیل فیلم در سینما» از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

ابراهیمی یادآور شد: در این جشنواره 15 سانس فیلم کوتاه، روزانه در سه سانس به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین 57 عکس در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را به‌کارگیری ابزارهای هنری برای ارائه آفرینش‌های جذاب در حیطه موضوع‌های دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: جشنواره ملی نماز و نیایش به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان در راستای اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول