اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان:

دستگاه‌های متولی فرهنگ از انجام کار جزیره‌ایی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان تاکید کرد:دستگاه‌های متولی فرهنگ برای هم افزایی در حوزه فرهنگ از انجام کار جزیره‌ایی پرهیز کنند.

دستگاه‌های متولی فرهنگ از انجام کار جزیره‌ایی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ازشیروان عبدالجواد توحیدی امروز در جمع مدیران این شهرستان گفت: پرهیز از کار جزیره‌ای و تعامل و همکاری بین تمامی دستگاه‌های امر فرهنگ می‌تواند نقش به سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی سختی کار در حوزه اجتماعی و فرهنگی را برشمرد و افزود: بی‌تردید اگر فرهنگ را مدیریت نکنیم این ناهنجاری‌ها و ضد ارزش‌ها هستند که فرهنگ را مدیریت خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی هم در این نشست گفت:آموزه‌های دینی مهم‌ترین مؤلفه عامل کاهش ناهنجاری‌ها است.

حسین برومند اظهار کرد:به طور حتم هیچ جامعه‌ای خالی از ناهنجاری و عیب نیست و متولیان امور فرهنگی و اجتماعی با برنامه ریزی صحیح می‌توانند این ناهنجاری‌هارا کاهش دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح تحول اجتماعی دارای هفت محور اصلی است گفت: براساس آن هرجامعه‌ای  تابع یک سری ارزش‌هایی است که هنجارها را مشخص می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان هم ارائه نتایج یک کار پژوهشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی خانواده در این شهرستان را برشمرد و گفت:به لحاظ ساختاری هر خانواده دارای چند بعد ازجمله ،ارزش ،ایفای نقش ،ارتباط و قدرت است که توجه به هرکدام از این ابعاد برای صیانت از خانواده ضرورت دارد.

فریمان ابراهیم زاده اضافه کرد:تقویت بنیان خانواده ،نقش سواد و تحصیلات در کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها نقش به سزایی دارد.

به گزارش فارس در این نشست همچنین بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام الله دهه فجر تاکید شد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول