اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

قانون عدال الهی باید در کشور حاکم شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه داریم با تمام توان قانون عدال الهی را در کشور حاکم کنیم.

قانون عدال الهی باید در کشور حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده در مراسم جشن آغاز امامت امام زمان (عج) که در جمع خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب مردم ایران نقطه آغاز انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است و ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت‌فقیه تمرینی برای تبعیت از امام عادل و بسترسازی برای ظهور امام عادل است.

وی افزود: خدمت به قشری از جامعه که نیازمند مساعدت هستند و با شرافت و ایمان و تدین قوی، بر اثر ناملایمات روزگار از مواهب دنیوی کم بهره هستند موجب رضایت خاطر حضرت ولی‌عصر (عج) می‌شود چرا که یکی از اقدامات اساسی حکومت ولی‌عصر (عج) مبارزه با فقر و توسعه بهره‌مندی افراد جامعه از نعمات الهی  است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات امام راحل در زمینه تکالیف منتظران در زمان غیبت بیان داشت: ما موظفیم با تمام توان قانون عدل الهی را در کشور حاکم کنیم چراکه انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است و امام (عج) مراقب کشوری که زمامداری آن به روحانیت سپرده شده هستند.

شیخ‌زاده ادامه داد: نقد و ارزیابی عملکرد ما مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که رضایت خاطر امام (عج) را تأمین کند و روسفید از کار و عملکرد خود باشیم.

وی در ادامه به بیان خصوصیات حکومت مهدی (عج) پرداخت و گفت: حکومت مهدی موعود با همان ویژگی حکومت علوی است با این تفاوت که حکومت مهدوی گستره‌اش تمام جهان است و زمان طولانی برقراری حکومت منجربه برقراری عدالت در تمام جهان می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان به بیان برخی از ویژگی‌های مدیران در حکومت علوی و مهدوی پرداخت و افزود: کارایی از ویژگی‌های لازم برای مدیران جامعه است چراکه به‌کارگیری افراد فاقد توانایی لازم در امر حکومت، خلاف فلسفه انتظار و بسترسازی برای ظهور امام عادل است و موجب تباهی جامعه می‌شود.

شیخ‌زاده تبعیت از ولایت را از ویژگی‌های دیگر مسئولان برشمرد و عدم تبعیت و تقید به فرمان رهبری را موجب تضعیف رهبری و در حقیقت عدم تمکین فرمان امام عادل در جامعه دانست.

وی بیان کرد: دوری از تجمل و چاپلوسی خصیصه دیگر مسئولان است چراکه مسئولان الگوی جامعه هستند و آنچه انجام می‌شود وظیفه مدیران است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دلسوزی برای بیت‌المال باید سرلوحه کار مدیران باشد و صرفه‌جویی به صرفه و صلاح به‌ویژه در زمانی که در تنگنای مالی قرار داریم، وظیفه مسئولان است.

شیخ‌زاده شکوفایی دانش، حاکمیت مطلق بر دنیا، عدالت و آسایش همگانی، برقراری امنیت، آبادانی شهرها، توسعه روحیه اخوت و برادری و تألیف قلوب را از جمله ویژگی‌های دوران حکومت مهدی موعود برشمرد.

انتهای پیام/75003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول