اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

4 پروژه عمرانی در ساوه و زرندیه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور عشایری استان مرکزی از افتتاح و بهره‌بردازی چهار پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

4 پروژه عمرانی در ساوه و زرندیه افتتاح می‌شود

حسن شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از افتتاح و بهره‌بردازی چهار پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و 250 میلیون ریال در شهرهای ساوه و زرندیه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از طرح بهسازی چشمه آب شرب قشلاق شورقویی شهرستان ساوه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

مدیر امور عشایری استان مرکزی افزود: زیرسازی جاده حاجی‌آباد وکیلی زرندیه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، افتتاح طرح آبرسانی به قشلاق خان کهریز زرندیه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال و نیز بهره‌برداری از پروژه آب رسانی به قشلاق لقو زرندیه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام است.

شریفی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره صدای عشایر کشور در دهه فجر بیان داشت: این استان با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در جشنواره ملی صدای عشایر ایران حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ بهترین فرصت برای معرفی آداب و رسوم اقوام ایرانی به نسل جوان است، گفت: این جشنواره نقش مؤثری در آشنایی مردم با زندگی عشایر و همچنین زندگی مردم سایر مناطق کشور دارد.

انتهای پیام/87007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول