اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی جیرفت خبر داد

جریمه 400 میلیون ریالی واحدهای صنفی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: متخلفان بخش کالا و خدمات واحدهای صنفی در این شهرستان 401 میلیون و 200 هزار ریال جریمه شدند.

جریمه 400 میلیون ریالی واحدهای صنفی جیرفت

محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت تعداد پرونده‌های وارده در بخش عرضه سوخت خارج از شبکه در ماه گذشته را هشت پرونده خواند و اظهار داشت: همچنین تعداد پرونده‌های مختومه در شعبه هشت پرونده در واحد اجرای احکام شش پرونده و موجودی آن دو پرونده است.

وی میزان محکومیت متخلفان عرضه سوخت خارج از شبکه را 169 میلیون و 500 هزار ریال دانست و افزود: 122 میلیون و 500 هزار ریال نیز میزان وصولی جرائم پرونده‌های وارده به این شعبه در آذر ماه است.

مشایخی با اشاره به کاهش قاچاق سوخت طی ماه‌های اخیر تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب ستاد سوخت، عرضه آن ساماندهی شده و در حال حاضر تعداد پرونده‌های عرضه سوخت خارج از شبکه به میزان چشم‌گیری کاهش یافته است.

وی بیان کرد: با توجه به نوسانات قیم‌‌ها در بازار اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به صورت ویژه و مستمر بازرسی‌های خود را از واحدهای صنفی انجام می‌دهد.

400 میلیون ریال جریمه واحدهای صنفی متخلف جیرفت

مشایخی میزان محکومیت متخلفان بخش کالا و خدمات واحدهای صنفی را 401 میلیون و 200 هزار ریال ذکر کرد و افزود: 232 میلیون و 7 هزار ریال میزان وصولی جرائم پرونده‌های این بخش در ماه گذشته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تعداد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات به این شعبه را در ماه اخیر 201 پرونده دانست و گفت: 213 پرونده نیز در این بخش مختومه شده و تعداد موجودی آن هفت پرونده است.

مشایخی با اشاره به اینکه در آذر ماه سال جاری هیچ پرونده‌ای در بخش قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی و بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی وجود نداشته است، بیان کرد: میزان عملکرد اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد طی این مدت 102 درصد بوده است.

رمز موفقیت تعزیرات همکاری مردم است

وی بزرگترین رمز موفقیت این اداره را در شکایت‌های مردم دانست و افزود: شهروندان باید در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب برچسب قیمت و ... با شماره 124 واحد شکایات و بازرسی اداره بازرگانی تماس بگیرند و مراتب را به مأموران اطلاع دهند.

مشایخی بیشترین تخلف واحدهای صنفی را در بخش مواد خوراکی ذکر و خاطرنشان کرد: در بخش زیرمیزی پزشکان نیز هیچ پرونده‌ای تاکنون به این اداره ارجاع داده نشده که حاکی از رضایت‌مندی مردم از فعالیت پزشکان است.

انتهای پیام/80001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول