اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک ماه گذشته

1.6 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان صنفی قروه صادر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از صدور جریمه یک میلیارد و 600 میلیون ریالی برای متخلفان صنفی در این شهرستان در یک ماه گذشته خبر داد.

1.6 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان صنفی قروه صادر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار قروه با اعلام این خبر گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از 432 واحد صنفی در قروه 52 مورد تخلفات ثبت و مشمول پرداخت جریمه نقدی شد.

وی با انتقاد از طولانی بودن زمان رسیدگی و صدور احکام تخلفات صنفی از سوی تعزیرات حکومتی در این شهرستان، گفت: طویل بودن زمان رسیدگی و عدم اجرای احکام صادره موجب نوسانات قیمت و سوءاستفاده برخی اصناف متخلف در این شهرستان شده است.

فرماندار قروه با تأکید بر بررسی تغییرات کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان گفت: تمامی واحدهای صنفی باید ملزم به درج قیمت کالا شوند.

شیخی‌زاده در ادامه با اشاره به چند مورد عرضه خارج از شبکه برنج در این شهرستان گفت: در یک مورد فردی اقدام به فروش برنج به قیمت هزار ریال بیش از قیمت مصوب کرده بود که به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

در مورد دیگر نیز 3 نفر از فروشندگان برنج پاکستانی که برنج 32 هزار تومانی را به قیمت 35 هزار تومان به فروش رسانده بودند در مجموع 5 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی در پایان همچنین از جریمه صاحبان 52 واحد نانوایی به دلیل کم فروشی به مبلغ 6 میلیون ریال در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/79009/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول