اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسر امتیازات معضل جدید تراکتورسازی/ جریمه پشت جریمه برای تراکتور‌سازان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز باز هم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

کسر امتیازات معضل جدید تراکتورسازی/ جریمه پشت جریمه برای تراکتور‌سازان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به بررسی شکایت سیاوش اکبرپور و امیر قلعه‌نوعی از تراکتورسازی پرداخته و در مورد سیاوش اکبرپور، باشگاه تراکتورسازی را ضمن پرداخت الباقی قرار‌داد، به پرداخت هزینه دادرسی نیز جریمه کرد.

سیاوش اکبرپور برای دریافت مطالبات خود از تیم تراکتورسازی شکایت کرده بود که پس از بررسی جلسات رسیدگی، رای نهایی در این زمینه به این ترتیب صادر شد. باشگاه تراکتورسازی تبریز باید مبلغ 136 میلیون و 219 هزار و 976 تومان به انضمام هزینه دادرسی به میزان شش میلیون و 300 هزار ریال و هزینه حق الوکاله وکیل طبق تعرفه قانونی را در حق سیاوش اکبرپور پرداخت کند.

همچنین پس از شکایت امیر قلعه‌نوعی از باشگاه تراکتورسازی حسب درخواست ارسالی به کمیته انضباطی با موضوع مطالبه وجه 350 میلیون تومانی از مانده قراردادی که با باشگاه تراکتورسازی دارد، با بررسی قرارداد، متمم قرارداد، برگزاری جلسات مختلف با حضور طرفین، نمایندگان و وکلایشان و ارائه توضیحات، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای را به این گونه صادر کرده است که با توجه به موارد ذکر شده متمم قرارداد داخلی که خواهان با استناد به آن درخواست رسیدگی کرده از نظر مقررات استنادی این کمیته منشأ اثر نبوده از این رو فاقد اعتبار است و بنابراین درخواست سرمربی وقت تراکتورسازی که اقرار به دریافت وجوهی مازاد بر سقف تعیین شده و مرقوم در قرارداد رسمی دارد، رد می‌شود.

این رای در مهلت یک هفته با رعایت مقررات پس از رویت قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

کسر امتیاز تراکتورسازی را تهدید می‌کند

حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی از کسر امتیازات تیم‌های بدهکار خبر داد و گفت: اگر باشگاه‌های بدهکار تسویه حساب نکنند، 3 تا 9 امتیاز را از آنها کم خواهیم کرد.

به گزارش فارس، به جز دو باشگاه سپاهان و نفت تهران تمام باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه پرسپولیس و استقلال بدهی‌های فراوانی دارند که در صورت پرداخت نکردن آنها از این باشگاه‌ها امتیاز کسر خواهد شد.

تراکتورسازی بابت آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل پرسپولیس در تهران مبلغ 16 میلیون ریال بابت تخلف تماشاگرانش و تاخیر در ورود به میدان مسابقه جریمه شده بود، اما مهم‌ترین دغدغه این تیم جریمه 132 میلیون تومانی است که بابت عدم بلیت فروشی در بازی فصل گذشته تراکتورسازی با فجرسپاسی صادر شده است.

جعفری مدیر باشگاه تراکتورسازی صراحتاً عنوان کرده جریمه 132 میلیون تومانی به این باشگاه ربطی نداشته، چون تراکتورسازی در آن مقطع مسئولیتی در بلیت فروشی بازی‌های خانگی خود نداشته است.

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان نیز با تأیید گفته‌های جعفری تصریح کرد: عدم بلیت فروشی برای بازی تراکتورسازی و فجرسپاسی شیراز یک تصمیم استانی بوده و تراکتورسازی در این مورد هیچ نقشی نداشته است.

اما با در نظر گرفتن اینکه کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال ایران در مورد جریمه سایر نهادها ذی‌نفع نیست شاید همچنان برای اخذ این جریمه سنگین تراکتورسازان را تحت فشار قرار دهد.

در حالی که تراکتورسازی نزدیک به دو ماه دیگر نحستین حضور آسیایی خود را تجربه می‌کند، مشکلات مالی و عدم پرداخت جرایم می‌تواند در روند آماده‌سازی این تیم تاثیر منفی گذارد و بهتر است مسئولان استانی برای حل مشکلات تراکتورسازی از امروز اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول