اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای کمیته انضباطی

فوتبالیست بوکسور تا اطلاع ثانوی محروم شد / جریمه 20 میلیون ریالی فکری

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم از همراهی تیمش در مقابل تمام رقابت‌های رسمی فوتبال باشگاه‌های کشور تا اطلاع ثانوی محروم شد.

فوتبالیست بوکسور تا اطلاع ثانوی محروم شد / جریمه 20 میلیون ریالی فکری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان امروز وارد هفته هجدهم و آغازین از دور برگشت خود می‌شود هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به صورت هم‌زمان به انجام می‌رسد که صبای قم در میهمانی پیکان برای فرار از جمع قعرنشینان تلاش می‌کند.

برای این مسابقه مدافع صبای قم به دلیل رفتار ناشایست در دیدار خارج از خانه جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ابومسلم مشهد جریمه شده است و تا اطلاع ثانوی حق همراهی صبای قم در هیچ یک از بازی‌های رسمی را نخواهد داشت و فعلا در محرومیت به سر می‌برد.

غلبه بر پیکان انتظار هواداران صبا

فوتبالیست‌های صبای قم عصر امروز از ساعت 15 میهمان پیکان تهران هستند و هواداران این تیم که بسیاری از آنها در تهران نیز حضور خواهند داشت و به تشویق صبا می‌پردازند، انتظار دارند نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بتواند با شکست تیم چهاردهم جدول در هفته هجدهم لیگ برتر، ناکامی‌های چند هفته گذشته را در این بازی تلافی کند.

صبای قم علاوه بر مجید حیدری که به دلیل جریمه کمیته انضباطی پس از کوبیدن مشت سنگین خود که شبیه به ضربه بوکسورها بود تا اطلاع ثانوی محروم شده است، محمود فکری را نیز به دلیل اخراج در بازی با ابومسلم در اختیار ندارد، ضمن اینکه فکری مبلغ 20 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شده است.

چهار هفته ناکامی صبا در کسب پیروزی در لیگ برتر

در شرایطی که از جمع 18 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز 14 تیم‌ در هفت مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و لیگ برتری‌ها در جدولی که چهار تیم را به صورت مستقیم به لیگ دسته اول جام آزادگان می‌فرستد، برای بهبود جایگاه خود بازی‌های مهمی در پیش دارند.

یکی از دیدارهای مهم هفته هفدهم و پایانی دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران است که عصر امروز سه‌شنبه به قضاوت موعود بنیادی‌فر در شهر تهران برگزار می‌شود.

یک پیروزی در 8 بازی صبای قم با هدایت مرفاوی

در حالی که صبا از هشت بازی با صمد مرفاوی تنها یک پیروزی در کارنامه دارد، این مسابقه جدال تیم‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود که در هفته هجدهم لیگ به میزبانی پیکان و شاگردان عبدالله ویسی به انجام خواهد رسید.

مرفاوی بعد از برتری تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته سیزدهم، در چهار هفته متوالی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تساوی با مس کرمان، فولاد خوزستان و شکست برابر سایپا البرز و راه آهن شهرری را تجربه کرده است در نظر دارد تیمش را در دیدار حساس امروز با پیکان نیز با تمام توان خود به میدان بفرستد و هدفش این است که از این دیدار سه امتیاز را با تمام توان کسب کند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول