اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد حفاظت اجتماعی دادگستری آبیک خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای ستاد حفاظت اجتماعی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک از برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای این ستاد خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای ستاد حفاظت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سیداسلام ظهرابی‌اصل مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک گفت: کار ستاد مقطعی نیست بلکه با جدیت به دنبال آن هستیم تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی افزود: با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قالب تذکر لسانی در راستای ارتقای سطح فرهنگی شهرستان آبیک تلاش خواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: برای اعضای ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک در زمینه فعالیت‌های ستاد دوره‌های آموزشی متعددی برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک تصریح کرد: از کارشناسان و صاحب‌نظران مسائل اجتماعی، حقوقی و روان‌شناسان می‌خواهیم که در پیشبرد اهداف ستاد همکاری لازم را با ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/77006/ع10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول