اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

گسترش فرهنگ قرآنی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: برگزاری همایش‌های قرآنی موجب آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با آموزه‌های قرآنی می‌شود و نقش مهمی در گسترش فرهنگ قرآنی دارد.

گسترش فرهنگ قرآنی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی در همایش فرهنگ قرآنی که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: بررسی مفهوم قرآن کریم، ملاک‌های خودسازی از منظر قرآن کریم، زیبایی شناسی از منظر قرآن کریم، رابطه هدایت از منظر قرآن کریم و قصه‌های قرآن از محورهای همایش فرهنگ قرآنی در شهرستان است.

وی افزود: این همایش با حضور برجسته‌ترین قاریان شهری و استانی برگزار شد تا جوانان را بیش از پیش به سوی فرهنگ متعالی کتاب آسمانی سوق دهد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های قرآنی موجب آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با آموزه‌های قرآنی می‌شود و نقش مهمی در گسترش فرهنگ قرآنی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با قرآن مایه سعادت و خوشبختی انسان است و باید در جهت گسترش فرهنگ قرآنی از هیچ کوششی کوتاهی نکنیم.

فرج‌الهی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی بتوان در راستای تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر این نوع فرهنگ که همواره سعادت دنیوی و اخروی را در بر دارد، گام برداشت.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول