اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین همایش بزرگ قرآنی در گتوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ قرآنی «قرآن، ولایت، عزت» به همت عقیدتی سیاسی و فرهنگی نیروی انتظامی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

پنجمین همایش بزرگ قرآنی در گتوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، در ابتدای این همایش رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گتوند گفت: قرآن کریم طرز برخورد و نحوه زندگی کردن را برای انسان در تمامی مراحل زندگیش نشان می‌دهد.

حجت الاسلام  محمد سلیمی از حضور تمامی مسئولان ادارات شهرستان به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد و گفت: باید برگزاری چنین برنامه‌های قرآنی در دستور کار نهادهای تولی در گتوند قرار گیرد.

در ادامه امام جمعه گتوند نیز در بیانات خود گفت: مکتب قرآن و دستور آن برای حیات بشریت است لذا ضروری است که بر دانسته‌هایمان در مورد قرآن بیفزاییم و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام سید محمدحسین علوی اصل افزود: در مورد قرآن کریم تحقیق کنیم و بدانیم برگزاری این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها مقدمه‌ای است که پیام قرآن کریم را به انسان می‌رساند و پیام قرآن حیات زندگی و زندگی که مدنظر قرآن است زندگی همیشگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اهدای جوایز به برگزیدگان، مرثیه سرایی در وصف اباعبدالله الحسین (ع) توسط محمدپور سراج مداح اهل بیت اجرا شد.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول