اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

اجرای 500 ویژه‌برنامه تبلیغی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 500 ویژه‌برنامه تبلیغی در دشتستان خبر داد.

اجرای 500 ویژه‌برنامه تبلیغی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست هیئات مذهبی دشتستان با تجلیل از برنامه‌های ارزشمند هیئات در محرم و صفر اظهار داشت: هیئات مذهبی نقشی ارزشمند در پیشبرد اهداف اسلام و نظام اسلامی دارند و این عزیزان در جند ماه اخیر فعالیت مناسبی از خود نشان دادند.

وی افزود: کیفیت برنامه‌های دینی در محرم و صفر امسال بسیار خوب بود و امیدوار هستیم این روند در سایر مناسبت‌ها تداوم یابد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 500 ویژه‌برنامه تبلیغی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور 20 مبلغ و مبلغه اعزامی و استفاده از تجربیات 20 نفر از روحانیون بومی منطقه، در شب‌های دهه آخر صفر در دشتستان بیش از 500 ویژه‌برنامه تبلیغی و جلسه سخنرانی برپا شد.

محمودی‌نیا ادامه داد: تشریح اهداف عالی نهضت جهانی عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر و دعاهای مخصوص این ماه از اهم برنامه‌های روحانیون در جلسات بود که مورد استفاده قرار گرفت.

وی سطح معلومات و دانش روحانیون منطقه را باکیفیت ذکر کرد و گفت: انتظار داریم خروجی این برنامه‌ها ارزشمند باشد و گامی در ترویج دین مبین اسلام برداشته باشیم.

برگزاری 2000 نفر ساعت گفتمان دینی در مساجد دشتستان

مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از برگزاری 2000 نفر ساعت گفتمان دینی در مساجد دشتستان خبر داد و اظهار داشت: طرح گفتمان‌های دینی در سطح مساجد و مدارس از طرح‌های موفق سازمان تبلیغات اسلامی است که با همکاری و برنامه‌ریزی با هیئت امناء مساجد و آموزش و پرورش و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

امرالله حسن‌پور با بیان اینکه گفتمان دینی به شیوه پرسش و پاسخ انجام می‌شود گفت: بهترین مزیت گفتمان دینی تبادل نظر و افکار بین مخاطبان و دانش‌آموزان با مبلغان است که موجب شناخت افکار نوجوانان از سوی مبلغ می‌شود.

وی اضافه کرد: گفتمان‌های دینی با موضوع حماسه حسینی، بیان بایسته‌های عزاداری صحیح و تاریخ اسلام، برپایی جلسات قرآن و تفسیر، بیان احکام الهی، بیان آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، بررسی حجاب و عفاف در جامعه و آسیب شناسی استفاده از ماهواره در بین دانش‌آموزان برگزار شده است.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول