اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد

کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه در دشتستان خبر داد.

کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی و امنیتی است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: همکاری مردم با ماموران انتظامی در بهبود وضعیت امنیتی بسیار تاثیرگذار است و در چند سال اخیر در دشتستان شاهد تحقق این مهم و کاهش نرخ جرایم هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه و شناسایی پنج مال‌خر خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌دنبال دستگیری اعضای باند بزرگ سرقت خودرو و انهدام این باند، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان طی چندین ماه تحقیقات شبانه‌روزی و انجام کار کارشناسی در احراز اصالت وسایط نقلیه، اقدامات لازم را انجام دادند.

محمودزاده تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات وسیع و گسترده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله و هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز لازم پس از حضور در نمایشگاه‌های خودرو در شهرستان‌های همجوار، تمام قولنامه‌هایی که متهمین و اعضای باند اقدام به تنظیم آنها کرده بودند را در سیستم پلیس آگاهی ناجا ثبت کردیم.

وی اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته تعدادی از خودروها توقیف و با انجام کار کارشناسی تعداد 20 دستگاه خودرو که به طرز بسیار ماهرانه‌ای توسط سارقین پس از سرقت با خودروهای تصادفی با کارت و سند اصیل سند نمره شده و به فروش رسانده بودند، کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان یادآور شد: در این راستا تعداد پنج نفر مال‌خر خودروهای مسروقه نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها آغاز شده است.

محمودزاده اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول