اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال آلومینیوم سه هیچ بازنده شد

باخت سنگین آلومینیوم در سایه سنگین شایعات

خبرگزاری فارس: تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در حالی در مقابل تیم متین ورامین نتیجه را سه بر صفر واگذار کرد، که شایعاتی مبنی بر کم کاری بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مبالغ قراردادها به گوش می‌رسد.

باخت سنگین آلومینیوم در سایه سنگین شایعات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در حالی امروز عصر به دیدار متین ورامین رفت، که در برابر پیکان نیز بازی را واگذار کرده بود.

بازیکنان این تیم که گویا بر اثر عدم پرداخت دستمزدها و مبالغ قراردادها، انگیزه خود را برای ادامه لیگ از دست داده‌اند، در برابر متین ورامین در یک بازی فاصله دار سه ست را واگذار کردند.

بازیکنان آلومینیوم ست اول را علی‌رغم آغاز خوب، در ادامه نتوانستند پا به پای شاگردان کارخانه پیش بروند و این ست را با نتیجه 25 بر 16 واگذار کردند.

ست دوم نیز همانند ست اول از طرف بازیکنان آلومینیوم خوب شروع شد، اما در ادامه این بازیکنان متین بودند که پس از تایم‌ اوت‌های تأثیرگذار کارخانه، بازی را در دست گرفتند، و این ست را نیز با نتیجه 25 بر 21 به سود به پایان رساندند.

در این ست پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین بازی و برخورد آن با پای بازیکن شماره 11 متین، برای دقایقی بازی را قطع کرد که سرانجام طبق اعلام گوینده سالن، ناظر بازی اخطار داد که در صورت تکرار بازی را تعطیل می‌کند.

در ست سوم نیز عملکرد بازیکنان کارخانه به حدی محسوس و چشمگیر بود که پس از امتیاز 10، متین شش امتیاز جلو افتاد، اختلاف شش امتیاز تا اواخر ست حفظ شد و سرانجام این ست نیز با نتیجه 25 بر 17 به سود متین ورامین به پایان رسید.

تماشاچیان در پایان بازی بر علیه بازیکنان آلومینیوم و سرمربی این تیم شعار دادند و متین ورامین و کارخانه را تشویق کردند.

در حالی این باخت حاصل شد که از گوشه و کنار شنیده می‌شود ،بازیکنان آلومینیوم به دلیل دریافت نکردن مبالغ قراردادهایشان انگیزه لازم را برای ادامه لیگ ندارند.

انتهای پیام/88001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول