اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محرومیت تیغ‌نورد سخت‌گیرانه بود

میثاقیان: نفتی‌ها آمده بودند بازی ما را خراب کنند/ در لیگ می‌مانیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: فکر می‌کنم تیم نفت آمده بود تا بازی ما را خراب کند.

میثاقیان: نفتی‌ها آمده بودند بازی ما را خراب کنند/ در لیگ می‌مانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان پس از تساوی بدون گل آلومینیوم برابر نفت تهران عنوان کرد: با وجود آنکه بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی را انجام دادیم. تک تک بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند، اما فکر می‌کنم فوتبالی در این دیدار شاهد نبودیم. دائم بازی درگیرانه‌ای بود و موقعیتی روی دروزاه‌ها خلق نشد.

وی ادامه داد: یک موقعیت ما به وجود آوردیم و یک فرصت هم نفتی‌ها روی دروازه‌ خلق کردند. فکر کنم نفتی‌ها آمده بودند بازی ما را خراب کنند به آنها هم تبریک می‌گویم. ما در این دیدار به برد احتیاج داشتیم اما این‌گونه نشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد غیبت بازیکنانش خاطرنشان کرد: به هر حال نبود بازیکنانم تاثیر گذار بود اما نمی‌خواهم این نتیجه را توجیه کنیم. در فاصله 4 روز نمی‌توانستیم بازیکنان را آماده کنیم و کار سختی داشتیم. بازیکنان جدید هم خوب بازی کردند.

میثاقیان در مورد اینکه بازیکنان بومی در این تیم بازی کردند گفت: فرقی نمی‌کند چه بازیکنی به میدان برود. همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و همه ایرانی هستیم. خوشحالم که در این بازی بازیکنان بومی به میدان رفتند اما در فوتبال حرفه‌ای چنین مسائلی مطرح نمی‌شود و فرقی نمی‌کند.

وی در مورد محرومیت تیغ‌نورد گفت: باشگاه در این مورد تصمیم می‌گیرد و باید از مسئولین باشگاه بپرسید اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه در گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده بود و بازیکنان بخشیده شده بودند حقش نبود این گونه تنبیه شود و بازی نکردن امروز کمی سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد برخوردش در جریان بازی با غفوری در کنار خط یادآور شد: برخوردم غیر عمدی بود و از همین جا عذرخواهی می‌کنم؛ متوجه او نشدم.

میثاقیان در مورد اینکه تیمش استرس سقوط دارد، یادآور شد: تیم‌هایی که پایان جدول هستند وضعیت‌شان اینگونه است. اگر بخواهیم بگوییم غیر از این است دروغ گفته‌ایمف اما مطمئن هستم ما در لیگ برتر می‌مانیم زیرا روز به روز بهتر می‌شویم. نوسانات ما به این دلیل است که تغییراتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول