اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

ایجاد تعادل بین توقع مردم و محدودیت‎های اعتباری استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید بکوشیم بین توقعات مردم و محدودیت‎های اعتباری استان و کشور تناسب و تعادل ایجاد کنیم.

ایجاد تعادل بین توقع مردم و محدودیت‎های اعتباری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‎های عمرانی شهرستان دشتی با تاکید بر پرهیز از ایجاد ناامیدی در بین مردم اظهار داشت: نباید برای مدیران و مردم توقعی ایجاد کنیم و با همین اعتباراتی که هست نیز می‎توان کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید نیازهای اساسی را در راستای رفاه، آسایش و روحیه شادابی مردم برآورده کنیم و این‌ها نیازمند مدیریتی اصولی است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: اعتقاد داریم باید روحیه کار و تلاش تغییر کند همانطوری که باید خواسته‎های ما نسبت به اعتبارات تغییر کند و پروژه‎ای که می‎توان یک ماهه به اتمام رساند توجیهی ندارد که شش تا 10 ماه به طول انجامد.

وی با بیان اینکه بنا نیست که کار اجرایی همزمان با کار اداری باشد، تاکید کرد: نباید کار اجرایی را با وقت اداری تنظیم کنیم و اصلا این کار پذیرفتنی نیست و کارهای اجرایی در استان بوشهر باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی شود که حداقل دو شیفت کار مفید در پروژه‎ها داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در سه ماهه گذشته چند پروژه بزرگ را به اتمام رساندیم و این کار شدنی است و مردم از خدمات بیشتری برخوردار خواهند شد و کاری که شش ماه به طول می‎انجامد را می‎توان با مدیریت یک ماه هم انجام داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 90 پروژه عمرانی در دشتی

رستمی با بیان اینکه کار را نباید به پیمانکار ضعیف واگذار کنیم، یادآور شد: زیرساخت‎هایی در استان بوشهر وجود دارد که در بعضی از شهرها شاهد اجرا و تحول آن‌ها هستیم و در بعضی از شهرها هنوز آن تحول و تحرک را ندیده‎ایم.

وی با تاکید بر زمان اجرای پروژه‎ها گفت: ما باید تغییر نگاه را در اجرا داشته باشیم و روند کار را در سیکل اداری و اجرایی تغییر دهیم و با سعی، تلاش و کار به مردم خدمت‌رسانی بیشتر انجام دهیم و امروز مردم از ما همین توقع را دارند.

رستمی گفت: بیش از 90 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان در دهه فجر در شهرستان دشتی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‎شود.

وی یادآور شد: در سال‌جاری در دو بخش زمانبندی شده شاهد بهره‎برداری پروژه‎های عمرانی در شهرهای استان بوشهر خواهیم بود که بخش اول آن پروژه‎هایی است که در ایام الله دهه فجر افتتاح می‎شوند و در بخش دوم تعدادی از پروژه‎هایی است که تا قبل از پایان سال افتتاح خواهند شد.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی آبراه‎های ورودی به شهر خورموج یکی از طرح‎های اولویت‌دار دشتی است، گفت: شهر خورموج را باید به عنوان یک کاسه آبریز مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم و ما می‎خواهیم مطالعات آبخیزداری توسط منابع طبیعی استان تا یک ماه آینده انجام شود که چند مسیر آبراه ورودی به شهر خورموج سرازیر می‎شود.

 وی ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز، تکمیل و به روز کردن مطالعات این طرح را در سال‌جاری پرداخت خواهیم کرد و چنانچه این کار به روزرسانی شود بخشی از اعتبار اجرایی را قبل از خرداد ماه سال آینده پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول