اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اعتبارات ابلاغ شده باید مدیریت شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم مدیریت اعتبارات ابلاغ شده تاکید کرد و گفت: باید دقت شود تا اعتبارات در پروژه‌ها هزینه شود.

اعتبارات ابلاغ شده باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت به استان زنجان با اشاره به تعطیلات و انتخابات پیش روی کشور اظهار داشت: بهترین زمان و در واقع آخرین فرصت جذب اعتبار برای پروژه‌های مهر ماندگار و پروژه‌های مصوب، سفر هیئت دولت همین دو ماه باقیمانده از سال‌جاری است.

وی تصریح کرد: تعطیلات پیش روی ورود به سال جدید و انتخابات خرداد ماه خواسته یا ناخواسته بر روند اجرایی کارها در سال آینده تاثیر می‌گذارد.

*نباید یک روز را از دست داد

استاندار زنجان به سرانجام رساندن مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان زنجان و همچنین پروژه‌های تعریف شده برای طرح ماندگار را مهم‌ترین کار مسئولان تا پایان عمر دولت دهم عنوان کرد.

وی بر لزوم انجام حداکثر تلاش‌ها برای جذب اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح‌های تعریف شده در قالب سفرهای هیئت دولت و مهر ماندگار تاکید کرد و گفت: نباید حتی یک روز را هم از دست داد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه شرایط موجود برای سایر استان‌ها هم به مانند استان زنجان است، ادامه داد: در این بین استانی می‌تواند موفق عمل کند که تلاش بیشتری برای جذب بودجه داشته باشد.

استاندار زنجان فرصت دو ماه باقیمانده از سال‌جاری را بسیار با ارزش عنوان و تصریح کرد: باید از هر روز این روزهای باقیمانده استفاده بهینه کرد.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده در مورد زمان بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: زمان افتتاح این پروژه‌ها در برخی موارد سال 95 است و آوردن درصد پیشرفت آنها در بین پروژه‌هایی با زمان افتتاح کم‌تر کاهش درصد کارهای انجام شده می‌شود.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: آمار پیشرفت پروژه‌ها باید منطبق با زمان‌بندی انجام شده ارائه شود.

وی درصد پیشرفت مجموع پروژه‌ها را 78 درصد اعلام کرد و افزود: این رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به امیدهای داده شده در مورد تخصیص اعتبارات در مرکز کشور اضافه کرد: ابلاغ اعتبار در چند مرحله دیگر موجب افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: اعتبارات ابلاغ شده باید مدیریت شود تا در پروژه‌ها هزینه شده و موجب پیشرفت آنها شود.

رئوفی‌نژاد از برگزاری دو جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان و پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول