اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

پیام رزمایش‌ها صلح و دوستی برای منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: پیام رزمایش‌های ایران اسلامی برای منطقه تنها صلح و آرامش است و به این دلیل همسایگان به این رزمایش‌ها تنها با هدف امنیت پایدار نگاه می‌کنند.

پیام رزمایش‌ها صلح و دوستی برای منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برگزاری رزمایش ولایت 91 تنها در راستای افزایش توان دفاعی ایران اسلامی است و همسایگان ایران به این رزمایش‌ها تنها با هدف امنیت پایدار نگاه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پیام‌آور امنیت در منطقه است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی تنها پیام صلح و دوستی در منطقه مخابره می‌کند و هیچ کشوری از سوی ایران تهدید نشده است و نمی‌شود.

امام تاکید کرد: برگزاری رزمایش ولایت 91 تنها در راستای ارتقای سطح بازدارندگی دشمنان و حفظ آمادگی ایران است.

وی افزود: ایران اسلامی تنها به دنبال ایجاد آرامش و امنیت در منطقه است و در این خصوص تلاش زیادی را به کارگرفته است و می‌کوشد تا گام‌های اساسی برداشته شود.

خطیب جمعه شوش خاطر نشان کرد: برگزاری پرشور مراسم‌های اربعین حسینی(ع) در سطح شهرستان شوش در سال‌جاری نشان از دلدادگی مردم به مقام اهل‌بیت است و از برگزار کنندگان که نظم‌خاصی را در مراسمات به کار گرفتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول