اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

نمایندگان مجلس احساسی قول ندهند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از محقق نشدن وعده‌های مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس در خصوص حمایت از تیم بسکتبال گرگان انتقاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس از روی احساسات قول ندهند.

نمایندگان مجلس احساسی قول ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حبیب‌الله قلیشلی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در سالن ورزشی با استقبال تماشاچیان مواجه می‌شوند و در آن شرایط قول حمایت می‌دهند بهتر است که به وعده‌های خود عمل کنند.

این مسئول افزود: مسئولان در آن شرایط یا از روی احساسات نظر ندهند و یا اگر نظر می‌دهند به آن عمل کنند تا انگیزه ورزشکاران و تماشاچیان افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خواستار پرهیز مسئولان از بیان نظرات احساسی شد و تاکید کرد: نمایندگان مجلس از بیان نظرات احساسی بپرهیزند.

به گفته وی، دو سال گذشته برخی از ادارات قول حمایت از تیم بسکتبال شهرداری را دادند، اما هیچکدام به وعده خود عمل نکردند.

مسئولان از بسکتبال استان حمایت کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان از عمل نکردن مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وعده‌های خود در خصوص حمایت از تیم بسکتبال شهرداری انتقاد کرد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیازمند حمایت جدی مسئولان بوده و اگر به صورت جدی در این زمینه تصمیم‌گیری نشود این تیم در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پاس احترام به تماشاچیان به وعده‌های خود برای حمایت از ورزش گلستان به ویژه بسکتبال گرگان عمل کنند.

دوم بهمن ماه دیدار مردمی برگزار می‌شود

چراغعلی در ادامه دیدار چهره به چهره با مردم را یکی از برنامه‌های اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برشمرد و گفت: در همین راستا در شش سال گذشته چند جلسه دیدار مردمی در سطح شهر برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دیدارها مردم از نزدیک با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بیان می‌کنند.

به گفته وی، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان روز دوشنبه، دوم بهمن ماه 1391، با حضور در مسجد اعظم کوی شهدا ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پاسخگوی سئوالات مردم هستند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول