اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری 320 گفتمان دانش‌‌آموزی در کردستان

خبرگزاری فارس: کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری 320 گفتمان دانش‌آموزی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 208 گفتمان برگزار شده‌است.

برگزاری 320 گفتمان دانش‌‌آموزی در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: علاوه بر این 20 گفتمان در مساجد استان، 12 گفتمان دانشجویی در دانشگاه‌ها و 9 گفتمان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این گفتمان‌ها با هدف پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم برگزار می‌شود، افزود: در این گفتمان‌ها از اساتید برجسته دانشگاهی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: گفتمان‌های یاد شده با موضوعات مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برگزار می‌شوند.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود علاوه بر این 21 دوره آموزش نحله‌های انحرافی با حضور یک‌هزار و 680 نفر در سطح استان برگزار ‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 12 مورد از این دوره‌ها با حضور 960 مخاطب برگزار شده است، اضافه کرد: سایر دوره‌ها نیز تا پایان امسال برگزار می‌شوند.

وی در سخنان خود برگزاری 14 دوره نشست تخصصی ویژه اقشار تاثیرگذار و برگزاری 40 دوره آموزشی اخلاق اسلامی را از دیگر دوره‌هایی دانست که در سطح استان در سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول