اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 21 طرح عمرانی با 90 میلیارد ریال اعتبار در داراب

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: در دهه فجر امسال 21 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در شهرستان داراب افتتاح می‌شود.

افتتاح 21 طرح عمرانی با 90 میلیارد ریال اعتبار در داراب

کرامت قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام‌الله دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های جشن انقلاب باشکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان داراب از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب شامل جنگ شادی، برپایی نمایشگاه آثار هنری، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس، سیر تاریخی انقلاب و برگزاری همایش‌های مختلف خبر داد گفت: با توجه به شعار محوری سال و تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، همایشی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، رویکردها و راهکارها» در این شهرستان برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: بیش از 15 کمیته در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح و بهره‌برداری بیش از 21 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: مرغداری 160 هزار قطعه‌ای که بزرگ‌ترین مرغداری جنوب و شرق استان فارس محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر امسال است که برای 40 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

سرپرست فرمانداری داراب احداث ساختمان هنرستان و خوابگاه دانش‌آموزی شهید رنجبر، سه طرح کانال انتقال آب، احداث واحدهای درجه‌بندی و سورتینگ مرکبات، آبرسانی به روستاهای رشیدآباد و منصورآباد، احداث گلزار شهدا، احداث خانه عالم، احداث خانه مددجو را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در داراب در دهه فجر امسال معرفی و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم این شهرستان برطرف و خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان و روستائیان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول