اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

توزیع امکانات بهداشتی بین عشایر شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم از توزیع امکانات بهداشتی بین عشایر شهرستان جم خبر داد.

توزیع امکانات بهداشتی بین عشایر شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی عصر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به مردم شهرها و روستاها در شهرستان جم نسبت به گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی درمانی مورد توجه مسئولان قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تاکید زیادی بر این مهم دارد.

رئیس شبکه بهداشت جم با اشاره به خدمات‌رسانی این شبکه به عشایر شهرستان جم خاطرنشان کرد: امسال بیشترین میزان خدمات به این قشر در حوزه بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

قاسمی از توزیع امکانات بهداشتی بین عشایر شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: در هفته جاری تیم‌های مختلف بهداشتی در بین عشایر شهرستان حضور یافتند و امکانات بهداشتی را بین این عزیزان توزیع کردند.

وی در تشریح جزئیات این برنامه گفت: در هفته جاری یک تیم بهداشتی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم به منظور آموزش و ارایه خدمات بهداشتی به عشایر ساکن در منطقه ریز و حومه اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: مسئول واحد سلامت خانواده شبکه، مسئول واحد مبارزه با بیماری‌ها، مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای و مسئول روابط عمومی شبکه در این تیم حضور داشتند.

قاسمی افزود: پس از هماهنگی با مرکز بهداشتی درمانی ریز و شناسایی نقاط اسکان عشایر، تیم بهداشتی عازم منطقه شدند که ابتدا در مدرسه عشایری حضرت سلیمان واقع در نزدیکی روستای سرچشمه حاضر و آموزش‌های بهداشتی لازم را به دانش‌آموزان دادند.

وی یادآور شد: در این بازدید همچنین تعدادی کتاب آموزشی، وسایل کمک آموزشی، خمیر دندان و دارو بین آنها توزیع شد و در پایان تمام دانش‌آموزان توسط دکتر جوانبخت معاینه و توصیه‌های لازم به آنها ارائه شد.

قاسمی گفت: تیم بهداشتی همچنین در بین خانوارهای عشایری حضور یافتند و پس از معاینه آنها، داروهای مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهینه بهداشتی و درمانی از تمام امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول