اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مشکلات معادن بهرآسمان قانونی برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید بر اساس شرایط قانونی تعاونی تشکیل و نماینده حقوقی مردم منطقه مشخص تا مشکلات معادن بهرآسمان بخش ساردوئیه برطرف شود.

مشکلات معادن بهرآسمان قانونی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات معادن بهرآسمان بخش ساردوئیه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: دولت هر جا که قصد بهره‌برداری از معادن را داشته باشد با همکاری و مساعدت مردم انجام می‌شود، اما از آنجا که این طرح‌ها سنگین است، باید توسط دولت انجام شود.

وی افزود: با توجه به نشست‌های قبلی برای از بین رفتن کدورت‌ها و موانع یک سهم 20 درصدی برای افراد منطقه مشخص شده است تا گردش مالی معدن در خود منطقه باشد و برای کار در معدن از نیروهای بومی منطقه استفاده شود.

غنچه‌پور با بیان اینکه تعامل و همکاری مردم منطقه می‌تواند در روند کار تأثیر بسزایی داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به خروجی جلسه‌هایی که تاکنون انجام و 20 درصد مشخص شده که به مالکان منطقه اختصاص داده می‌شود، باید کار را آغاز کرد.

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه افراد مالک با استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک مشخص می‌شوند، گفت: باید یک کمیته فنی متشکل از اداره‌های ثبت اسناد و املاک، محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت و امور عشایری و همچنین روستاهایی که در محدوده معادن هستند، تشکیل شود.

غنچه‌پور با بیان اینکه باید بر اساس شرایط قانونی تعاونی تشکیل و نماینده حقوقی مردم منطقه مشخص تا مشکلات این مسئله برطرف شود، عنوان کرد: طی این هفته کمیته تشکیل می‌شود تا تمام مسائل و مشکلات با کار کارشناسی شده و قانونی انجام گیرد.

انتهای پیام/2655/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول