اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

افتتاح 30 پروژه مهر ماندگار گاز گلستان در دهه ‎فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: روند اجرایی 30 پروژه گازرسانی روستایی پروژه‎های مهر ماندگار استان گلستان به صورت پراکنده در سطح استان در دست انجام است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح 30 پروژه مهر ماندگار گاز گلستان در دهه ‎فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان،  رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: با همت کارکنان گاز گلستان پیشرفت عملیات اجرایی طرح‎های گازرسانی مهر ماندگار استان گلستان به 92 درصد رسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام پروژه‎های مهر ماندگار شرکت در حال اجراست و بین 85 درصد تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه تاکنون عملیات اجرایی تعداد 22 روستا به اتمام رسید و هشت پروژه باقیمانده نیز در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: برابر برنامه اعلام شده ستاد مدیریت پروژه مهر ماندگار، با همت کارکنان گاز گلستان روند رشد گازرسانی پروژه‎های مهر ماندگار استان از برنامه مصوب بالاتر و از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و به 92 درصد رسیده است.

سنگدوینی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس با 10 روستا بیشترین پروژه را دارد ابراز داشت: برای 30 پروژه مذکور اعتباری معادل 107 میلیارد و 350 میلیون ریال بودجه برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: یکی از مباحث مهمی که نیاز است مشترکان به آن توجه زیادی داشته باشند صرفه‎جویی حداکثری و کنترل دودکش‎ها است که خطرات و حوادث ناگواری را در طی سال به همراه دارد، بنابراین لازم است با کنترل مستمر دودکش‎ها از محکم بودن و باز بودن مسیر آن اطمینان حاصل کرده و  خود و خانواده را از خطرات احتمالی در امان نگه داریم و همچنین مشترکان نهایت صرفه‎جویی را در مصرف گاز داشته تا سایر هموطنان بتوانند از این نعمت الهی بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول