اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رییس جمهور مطرح کرد

100 طرح مهر ماندگار روی ریل اجرا

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مهر ماندگار و دستیار ویژه رییس جمهوری گفت:تاکنون از یک صد طرح مهر ماندگار در سطح کشور بهره برداری شده است.

100 طرح مهر ماندگار روی ریل اجرا

علی اکبر محرابیان عصر امروز در حاشیه سفر به خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد طرح از مجموع 900 طرح مهر ماندگار دولت دهم بوده است.

وی با اشاره به اراده دولت برای بهره برداری از طرح‌های طرح مهر ماندگار تصریح کرد:البته برخی تنگناها در بودجه برای تحقق این طرح‌ها وجود داشته لیکن به نظر نمی‌رسد مانعی برای تحقق این طرح در کشور وجود ندارد.

به گفته وی  170 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها پیش‌بینی شده که تاکنون 32 هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه منابع طرح‌های مهر ماندگار از محل‌های مختلف پیش بینی شده است افزود:  این بودجه از طریق بودجه سنواتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی، ردیف مازاد درآمد نفت، فروش اوراق مشارکت، استفاده از سهام ممتاز شرکت‌های دولتی، پیش بینی شده است.

محرابیان همچنین بندهای گنجانده شده در قانون بودجه سال جاری، اعتبارات تملک دارایی‌ها، طرح‌های وزارت نفت، تسهیلات برای طرح‌های بخش خصوصی و صندوق توسعه ملی را از دیگر محل‌های تأمین منابع طرح‌های مهر ماندگار عنوان کرد.

رئیس ستاد مهر ماندگار و دستیار ویژه رییس جمهوری بر اتمام به موقع طرح‌های مهر ماندگار تا پیش از اتمام دولت دهم تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مهر ماندگار از جمله طرح‌هایی است که روند اجرای آن‌ها از سوی دولت با جدیت در دست پیگیری است.

محرابیان همچنین بر تسریع در روند اجرا و بهره برداری از طرح‌های مهر ماندگار خراسان شمالی تاکید کرد.

به گزارش فارس،در سفر دستیار ویژه رییس جمهوری به استان در نشستی با حضور استاندار و سرپرست معاونت عمرانی روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در خراسان شمالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63002/ج40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول