اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-9

میرعلی‏اکبری: حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی وظیفه همگان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ضمن تاکید بر اینکه پاسداری و حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی وظیفه همگان است، گفت: حفظ این ارزش‌ها باید دغدغه اصلی مسئولان نظام باشد.

میرعلی‏اکبری: حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی وظیفه همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدجعفر میرعلی‏اکبری در جلسه کمیته قرآن، انجمن‏ها، هیئت‏های مذهبی و کانون‏های فرهنگی ستاد دهه فجر اداره تبلیغات اسلامی دامغان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه حضرت امام و با نثار خون شهدا و جان‏فشانی و ایستادگی رزمندگان به پیروزی رسید و امروز این انقلاب به دست ما سپرده شده است و باید از آن حفاظت کنیم.

وی حفاظت و پاسداری از انقلاب را وظیفه همگان دانست و خواهان حضور جدی انجمن‏ها، هیئت مذهبی و کانون‏های فرهنگی و سایر تشکل‏های دینی و مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر شد.

میرعلی‏اکبری هدف از تشکیل کمیته قرآن و تشکلات دینی را فراهم‏سازی زمینه حضور و مشارکت انجمن‏های اسلامی، هیئات مذهبی و کانون‏های فرهنگی و معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی و همچنین فراهم‏سازی زمینه حضور فعالان قرآنی در امر برنامه‏ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بر ضرورت بهره‏مندی حداکثری از ظرفیت مساجد تاکید کرد و گفت: برنامه‏ریزی گسترده و مناسب برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت ایام‏الله دهه فجر در این اماکن انجام شود.

بنا بر این گزارش، مسئولیت کمیته قرآن، انجمن‏ها، هیئات مذهبی و کانون‏های فرهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان دامغان به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان محول شده است.

چهار انجمن اسلامی، 20 هیئت مذهبی و پنج مرکز قرآنی جهت فعالیت در این کمیته اعلام آمادگی کرده‏اند.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول