اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان:

برابر پتروشیمی با معجزه پیروز شدیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: با تدابیر و درایت کادر فنی به خصوص آقای صادق زاده موفق شدیم امتیازات را جبران کرده و در لحظات پایانی هم با معجزه پیروز شویم.

برابر پتروشیمی با معجزه پیروز شدیم

محمد امجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیمش در برابر پتروشیمی بندر امام اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که تاکنون باختی را در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نداشته بود، اما بازیکنان فولاد ماهان با انگیزه‌ای که در این دیدار از خود نشان دادند و برای اینکه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مستحکم کنند پای به این دیدار گذاشتند.

وی تصریح کرد: در ابتدای بازی دو تیم دیدار متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما در کوارتر دوم اختلاف پتروشیمی با تیم ما زیاد شد.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان تاکید کرد: در نیمه دوم هم با تدابیر و درایت کادر فنی به خصوص آقای صادق زاده موفق شدیم امتیازات را جبران کرده و در لحظات پایانی با معجزه پیروز شویم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی را نمی‌توان در لیگ دستکم گرفت و تیمی هم که قصد داشته باشد قهرمان شود باید بازی‌های حساس را با برد پشت سر بگذارد.

امجد در ادامه به مصدومیتش اشاره کرد و افزود: تاکنون بدشانسی بسیاری آورده‌ام، چرا که نزد هر دکتر فیزیوتراپی می‌روم می‌گوید مصدومیتم طول می‌ کشد و تاکنون به بازی‌ها نرسیده‌ام، تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‌دهم و امیدوارم از هفته آینده به بازی‌ها برسم.

وی در ادامه به بازی هفته آینده تیمش برابر مهرام اشاره کرد و افزود: این تیم مدافع عنوان قهرمانی و همیشه یکی از تیم‌های مدعی بوده و به طور حتم برای جبران شکست دور رفت پای به میدان می‌گذارد، اما با انگیزه و تعصبی که نزد بازیکنان تیمم سراغ دارم امیدوارم این دیدار را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول