اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان:

جایگاه سوم فولادماهان تغییر نمی‌کند / مهرام و پتروشیمی بازهم تقویت می‌شوند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: جایگاه سومی فولاد ماهان در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر تغییری نمی‌کند و تیم‌های مهرام و پتروشیمی خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف باز هم تقویت می‌کنند.

جایگاه سوم فولادماهان تغییر نمی‌کند / مهرام و پتروشیمی بازهم تقویت می‌شوند

سامان ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر استقلال زرین قشم اظهار کرد: بازیکنان آسیب دیده و کناره‌گیری سرمربی این تیم موجب شده بود بازی آسانی را مقابل تیم قشم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این تیم از لحاظ انفرادی بازی خوبی را انجام می‌داد اما از نظر تاکتیکی بازی ضعیفی را از این تیم شاهد بودیم.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان با بیان اینکه بازی‌ با تیم‌های ضعیف‌تر موجب می‌شود انگیزه بازیکنان تیم کم شود تاکید کرد: زمانی که با تیم‌های قدرتمند رقابت‌ می‌کنی تمام بازیکنان از انگیزه کافی برای ارائه یک بازی خوب برخوردار هستند اما دیدار با تیم‌های ضعیف‌تر موجب می‌شود انگیزه بازیکنان پایین بیاید که همین موضوع موجب می‌شود کار مشکلی را مقابل این‌گونه تیم‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه به بازی هفته آینده تیمش برابر شهرداری گرگان اشاره کرد و افزود: بازی کردن در گرگان برای هر تیمی بسیار سخت است، همچنین این تیم چندین دیدار است که بازی‌های خود را برد پشت سر گذاشته و از روحیه مضاعفی برای بازی با تیم ما برخوردارند و ما هم کار سختی را مقابل این تیم داریم.

ویسی با بیان اینکه رتبه سومی ما در جدول رده‌بندی تغییری نمی‌کند اضافه کرد: تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام با یکدیگر دیدار می‌کنند و اختلاف امتیازی این دو تیم حریف ما در مرحله پلی‌آف را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: هشت تیم برتر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در این مرحله حضور پیدا می‌کنند و تیم نخست با تیم هشتم و تیم دوم با تیم هفتم و به همین صورت تمام تیم به ترتیب رتبه در جدول با تیم‌های پایین‌تر از خودشان مسابقه می‌دهند و چهار تیم برتر این دور نیز به ترتیب رتبه با یکدیگر مسابقه می‌دهند که به احتمال بسیار زیاد تیم ما با یکی از دو تیم مهرام یا پتروشیمی برای حضور در فینال پیکار می‌کند.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان ادامه داد: تیم‌های مهرام و پتروشیمی بازهم خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف تقویت می‌کنند که این موضع کار تیم ما را برای بازی کردن مقابل آنها بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول