اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته 4 امتیازی فوتسال تبریز

دبیری از راه ساری راه پیروزی ساخت

خبرگزاری فارس: تیم‌های تبریزی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور چهار امتیاز کسب کردند.

دبیری از راه ساری راه پیروزی ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز در هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهرداری تبریز در خانه مقابل حفاری خوزستان به تساوی دو بر دو دست یافت و تیم دبیری در ساری دست به کار بزرگی زده و تیم راه این شهر را با نتیجه چهار بر یک مغلوب کرد.

کار بزرگ دبیری تبریز در ساری

تیم دبیری تبریز موفق شد پیروزی دور رفت خود را در ساری تکرار کند.

دبیری تبریز که در هفته دوم و سوم دور برگشت دو شکست متوالی مقابل تیم‌های منصوری قرچک و شهرداری تبریز متحمل شده بود در این بازی سخت به دنبال جبران نتیجه بود و در نهایت با نتیجه چهار بر یک مقابل میزبان خود به پیروزی رسید.

راه ساری که در خانه خود بسیاری از بزرگان فوتسال را شکار کرده بود به دلیل حوادث بازی با صبای قم از حضور تماشاگرانش محروم شده و این بهترین فرصت برای شاگردان حسین قضایی برای کسب پیروزی بود.

در این بازی ابتدا تیم راه ساری توسط مرتضی عظیمایی به گل دست یافت. چند دقیقه بعد راه ساری  فرصت زدن گل دوم را از نقطه پنالتی به دست آورد که رضا موثق دروازه بان تیم دبیری ضربه پنالتی تیم راه را دفع کرد.

در ادامه بازی تیم دبیری دو گل توسط حمید واحدی به ثمر رساند. در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول جواد اصغری مقدم گل سوم دبیری را به ثمر رساند. در نیمه دوم تلاش دو تیم فقط یک گل برای دبیری به همراه داشت. زننده گل چهارم دبیری باز حمید واحدی بود تا در این بازی هت تریک کرده باشد.

بازی رفت دو تیم در تبریز نیز با نتیجه چهار بر یک به سود تیم دبیری تبریز به اتمام رسیده بود.

با این پیروزی تیم دبیری  25 امتیازی شده و فاصله امتیازات خود را با تیم‌های فرش آرای مشهد و حفاری خوزستان به ترتیب به دو و یک امتیاز کاهش داد.

راه ساری نیز با 18 امتیاز به مکان هشتم جدول سقوط کرد.

 

 

 

تقسیم امتیازات در بازی شهرداری تبریز با حفاری خوزستان

تیم شهرداری تبریز مقابل مهمان خود با تساوی دو بر دو متوقف شد. شهرداری تبریز که بعد که برای فاصله گرفتن از تیم‌های قعر جدول به میدان رفته بود بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما تیم حفاری  خوزستان نیز تیمی آسانی نبوده و در طول فصل همراه بین سه تیم اول جدول قرار داشت.

گل‌های تیم شهرداری تبریز توسط مرتضی عزتی و مجید رضایی به ثمر رسید و زننده هر دو گل حفاری نیز مجتبی مریدی‌زاده بود.

با این نتیجه تیم شهرداری تبریز 19 امتیازی شده و  به مکان هفتم جدول صعود کرد و تیم حفاری خوزستان با 26 امتیاز در همان پله پنجم باقی ماند.

بازی رفت دو تیم در اهواز نیز با تساوی چهار بر چهار به اتمام رسیده بود. 

انتهای پیام/60002/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول