اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبا:

نمی‌خواهیم به دبیری تبریز ببازیم / ناکامی‌ها را پایان می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: بعد از باخت ناباورانه در سه بازی از پنج هفته قبل مقابل حریفان باید این هفته به شکست تیم دبیری تبریز فکر کنیم.

نمی‌خواهیم به دبیری تبریز ببازیم / ناکامی‌ها را پایان می‌دهیم

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازی بسیار مهمی در هفته ششم لیگ برتر در پیش داریم و باید با تمام توان خود به میدان برویم تا باخت‌های خارج از خانه مقابل فولاد و ملوان را جبران کنیم.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال امید صبای قم در بازی‌های اخیر لیگ برتر امید، تصریح کرد: بعد از باخت برابر تیم نساجی در آغاز دور رفت، متاسفانه باخت به فولاد اصلا نتیجه خوبی نبود ولی دو تساوی با برق و سپاهان برای ما امیدوار کننده بود و حالا برای بهبود جایگاه خود در جدول باید به دیدار مقابل دبیری تبریز و برتری در این دیدار خارج از خانه فکر کنیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان کرد: در مسابقه خانگی برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر، بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما باید با نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک میدان را ترک می‌کردیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه سرانجام بتوانیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از انتهای جدول جدا شویم باید به این بازی خارج از خانه به پیروزی مقابل دبیری تبریز فکر کنیم و با برتری در این بازی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

 

رنجبر با اذعان به اینکه تیم امید صبای قم نمی‌خواهد در این دیدار به راحتی امتیاز از دست بدهد، تاکید کرد: می‌دانم دیدار مقابل دبیری تبریز آن هم در خانه حریف کار بسیار دشوار خواهد بود به خصوص اینکه آنها تیم قعرنشین جدول رده‌بندی هستند و می‌خواهند در جمع مدعیان بمانند.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: در سرمای تبریز مقابل دبیری یک تیم کاملا با انگیزه خواهیم بود که باید برای کسب سه امتیاز بازی کنیم، ما تیم خوب و جوانی داریم اما امیدوارم در این دیدار اشتباهات کمتری داشته باشیم و ببریم.

رنجبر عنوان کرد: در فوتبال مدرن امروزی اگر شما فرصت کوچکی به حریف بدهید به سرعت مجازات خواهید شد، متاسفانه این اتفاق در دیدارهای قبلی لیگ برتر مقابل نساجی، فولاد، برق، ملوان و سپاهان اصفهان برای ما اتفاق افتاد و به سادگی از کسب پیروزی محروم شدیم.

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خارج از خانه از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر سه‌شنبه دوازدهم دی ماه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مقابل تیم دبیری تبریز صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول