اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

استقرار 3 اداره در شهرستان چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام استقرار ادارات در این شهرستان را یکی از مطالبات به حق مردم دانست، گفت: سه اداره میراث‌فرهنگی، جمعیت هلال‌احمر و محیط زیست در دهه فجر امسال در چرام افتتاح می‌شوند.

استقرار 3 اداره در شهرستان چرام

علی‌رضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از چرام اظهار کرد: شهرستان چرام از ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، گردشگری، صنعتی و معدنی برخوردار است.

فرماندار چرام اضافه کرد: استعدادهای بالقوه و ارزشمند این شهرستان نیازمند توجه و حمایت بیشتر تمامی مسئولان است.

وی با بیان این‌که برای استقرار ادارات در این شهرستان باید زیربنای لازم این کار فراهم شود، عنوان داشت: مردم باید قدری تحمل کنند تا قدم‌ به ‌قدم و با قاعده زیربنای کار به طور صحیح پایه‌ریزی شود.

این مسئول با اشاره به این‌که کیفیت کار نباید فدای سرعت شود اضافه کرد: کار خدمات‌دهی به مردم شهرستان چرام تا تشکیل اداره‌ها باید ادامه داشته باشد.

نیکروز در ادامه با بیان این‌که تاکنون تعدادی ادارات در این شهرستان تازه تأسیس مستقر شده است بر استقرار سایر ادارات تأکید کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام از استقرار سه اداره میراث‌فرهنگی، جمعیت هلال‌احمر و محیط زیست خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاحیه این سه اداره را در شهرستان چرام خواهیم داشت.

وی افزود: برای استقرار ادارات دیگر نیز لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی پیگیری‌های لازم را از طریق ادارات کل خود همگام با فرمانداری انجام دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام استقرار ادارات را در شهرستان یکی از مطالبات به حق مردم دانست که بایستی هر چه زودتر این مهم انجام گیرد.

نیکروز متذکر شد: ارتقای شهرستان چرام با همت تمامی مسئولان و تلاش‌های آنان حاصل شده که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: فرهنگ در اولویت‌های فرمانداری چرام قرار دارد و باید به کمک مسئولان مربوطه به مسائل فرهنگی و مذهبی توجه ویژه شود و فرهنگ در این شهرستان هر چه بیشتر ارتقا یابد.

انتهای پیام/82002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول