اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

استقلال بهزیستی چرام از کهگیلویه

خبرگزاری فارس: صبح امروز در آیینی با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره بهزیستی چرام از کهگیلویه مستقل و مراسم تودیع و معارفه رئیس این اداره نیز انجام شد.

استقلال بهزیستی چرام از کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی، اداره بهزیستی چرام از کهگیلویه مستقل و مراسم تودیع و معارفه رئیس این اداره نیز انجام شد.

در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان چرام، فضل‌الله اتابک طی سخنانی در ابتدای این جلسه با بیان این‌که کار در بهزیستی مسئولیت بزرگی است، از کلیه زحمت‌کشان این عرصه تقدیر کرد و اظهار داشت: رشد و بالندگی فرهنگی در جامعه هدف بهزیستی از اهداف این سازمان است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترده بودن وظایف در این نهاد عنوان کرد: این گستردگی وظایف، تلاشی مضاعف می‌طلبد تا بتوانیم به هدف و مقصود نهایی که همان کاهش و کنترل نرخ معلولیت و آسیب‌های اجتماعی است، دست یابیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به مستقل شدن اداره بهزیستی چرام از کهگیلویه گفت: با مستقل شدن اداره بهزیستی شهرستان چرام از شهرستان کهگیلویه ردیف اعتباری ابلاغی و جاری (ملی و استانی) از سوی ستاد سازمان بهزیستی برای استفاده در حوزه‌های توان‌بخشی، امور اجتماعی، پیشگیری، مشارکتی و اشتغال به صورت مستقل به این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود نیروی انسانی مرتبط با وظایف سازمان بهزیستی از طریق برگزاری آزمون از سوی معاونت برنامه‌ریزی استان برای فعالیت در اداره بهزیستی شهرستان چرام تأمین شود.

اتابک با بیان این‌که تأمین خودروی اداری برای اداره بهزیستی شهرستان چرام نیز در دستور کار قرار دارد و با اشاره به این‌که کار در بهزیستی عاشق می‌طلبد، خاطرنشان کرد: تنها مدیری در این عرصه موفق و سربلند است که بهزیستی را منزل دوم خویش بداند و عاشقانه درد جامعه تحت پوشش را درد خانواده خود پندارد.

این مسئول خدمت در بهزیستی را طاقت‌فرسا و سخت دانست و گفت: لازم است که مسئولان نظام که به فکر عدالت‌ گستری در همه عرصه‌ها بوده نسبت به وضعیت معیشتی این قشر رویکردی دیگر داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این آیین طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، محمد کشاورز به عنوان اولین رئیس اداره بهزیستی چرام منصوب و از خدمات کیسان صادقیان مسئول پیشین مجتمع خدمات بهزیستی این شهرستان تقدیر شد.

انتهای‌پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول