اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی قم:

مدیریت سنتی در بخش‎های شهرداری حاکم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی قم گفت: مدیریت سنتی در بخش‎های شهرداری حاکم است و در بخش‎های اندکی رویکرد علمی ورود پیدا کرده است که امیدواریم با اجرای سامانه اطلاعاتی، مدیریت سنتی به سمت مدیریت علمی شتاب بگیرد.

مدیریت سنتی در بخش‎های شهرداری حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، طوبی حجازی بعدازظهر امروز در بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گرگان اظهار داشت: در زمینه جمع‎آوری اطلاعات، فعالیت‎های متفرقی از سوی شهرداری‎ها انجام می‎گرفت که بیشتر در برنامه‎ریزی‎های محلی و نه در مدیریت مسائل کلان راهگشا است.

مرخصی خانواده پس از زایمان به تحکیم بنیان پرمهر خانواده کمک می‎کند

وی تصریح کرد: بیست و سومین مجمع مشورتی بانوان شوراهای اسلامی با طرح‎های مختلفی به تصویب رسید که یکی از آن‌ها مرخصی خانواده است و بر اساس این طرح، مادر پس از زایمان از مرخصی بیشتری بهره‎مند می‌‌شود و پدر خانواده نیز در دو هفته ابتدای تولد فرزندش در کنار خانواده خواهد بود که این امر به تحکیم بنیان پرمهر خانواده کمک می‎کند.

عضو شورای اسلامی قم تصریح کرد: طرح مذکور پس از ارجاع به شورای عالی و فراکسیون زنان مجلس با رویکرد مثبت به تصویب رسید و برای بانوان به صورت قانون درآمده است.

حجازی ساماندهی اطلاعات شهرداری‎ها را از دیگر اقدامات مجمع مشورتی بیان کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم مدیریت شهری به خوبی انجام شود باید نسبت به ساماندهی اطلاعات جامع در شهرداری‎ها مبادرت کنیم که امیدواریم در جلسه بعدی این مجمع که آخرین جلسه در دوره سوم فعالیت شوراهای اسلامی است با ارائه نقطه نظرات این طرح اصلاح و با قوت بیشتری در دوره‎های بعدی تداوم پیدا کند.

وی برگزاری این اجلاس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در استان گلستان واقعاً زنان فرهیخته و تحصیلکرده‎ای وجود دارد، در بخش های مدیریتی و دولتی نیز افراد توانمندی مشغول فعالیت هستند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

نایب رئیس مجمع مشورتی بانوان با اشاره به اینکه جلسات این چنینی دارای متن و حاشیه است، یادآور شد: حاشیه‎های این اجلاس بسیار مؤثر هستند چراکه در سایه بازدیدهای پیش‎بینی شده، تبادل افکار و تجربیات صورت می‎گیرد و در حاشیه این کنکاش‎ها می‎توان راهکارهایی برای حل مسائل پیدا کرد.

گفتنی است، بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها به مدت یک روز و با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار گرگان برگزار شد.

همچنین سی‌امین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

لازم به ذکر است، نشست سی و دومین مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و بانوان عضو کلانشهرها و مراکز استان اسفندماه در قم برگزار می‎شود.

انتهای‌پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول