اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل پزشکی قانونی اصفهان خبر داد

مرگ 429 نفر در سوانح ترافیکی برون‌شهری استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مرگ 429 نفر در سوانح ترافیکی برون شهری استان اصفهان طی هشت ماهه گذشته خبر داد.

مرگ 429 نفر در سوانح ترافیکی برون‌شهری استان اصفهان

علی سلیمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مرگ و میر ناشی از سوانح ترافیک اظهار کرد: در هشت ماهه گذشته در اصفهان با روند رو به کاهش مرگ و میر ناشی از سوانح ترافیکی رو‌به‌رو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: در هشت ماهه گذشته مرگ و میر ناشی از سوانح 9.3 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این مدت حوادث و سوانح ترافیکی کاهش و 72 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: 372 نفر از در سطح معابر درون شهری، 429 نفر در جاده‌های برون شهری اصفهان نیز در این هشت ماه اخیر فوت کرده‌اند.

سلیمانپور با اشاره به افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در سطح معابر گفت: اقدامات موثر پیشگیرانه توسط مسئولان امر و نیز رانندگان در رعایت قوانین و مقررات رانندگی بسیار در کاهش مرگ و میز ناشی از سوانح رانندگی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول