اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان:

شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست، گفت: زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست

محمد سلیمانی در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای سرباز استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امروزه زنده‌نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و همه مردم و مسئولین در این راستا باید تلاش کنند.

به گفته وی، عزت و سربلندی امروز ملت ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدای والامقامی است که بدون هیچ چشمداشتی در برابر دشمنان ایستادند و خون پاکشان را فدای دفاع از ارزش‌های انقلاب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان اضافه کرد: شهدا دارای جایگاه رفیعی در نزد خداوند هستند زیرا عزت و افتخار جامعه اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان است.

سلیمانی از شهادت به عنوان مرگ در راه ارزش‌ها نام برد و بیان داشت: شهادت رفیع‌ترین مرتبه عبودیت و بندگی و سرچشمه همه خوبی‌ها است.

وی در ادامه تکریم خانواده شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: خانواده شهدا سرمایه معنوی نظام و انقلابند و همه مردم باید به آنها احترام بگذارند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان در ادامه با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا ارزش‌های دینی و اسلامی را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند، اضافه کرد:‌ انتقال ارزش‌های دینی و اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از مهم‌ترین نتایج برگزاری این یادواره‌هاست.

سلیمانی در پایان افزود:‌ در برگزاری یادواره شهدا باید محتوا بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول