اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات جدید از زنده شدن نوزاد در غسالخانه

مرگ نوزادی که یکبار زنده شد/ دفن در محلی نامعلوم

خبرگزاری فارس: موضوع زنده شدن نوزاد یک روزه‌ای که در غسالخانه بوشهر مشخص شد زنده است وارد مرحله تازه‌ای شده و پدر این کودک بدون طی مراحل قانونی پس از فوت نوزاد وی را نهایتا در محل نامعلومی دفن کرد.

مرگ نوزادی که یکبار زنده شد/ دفن در محلی نامعلوم

در حالی که مسئولان آرامستان بوشهر برای دفن نوزاد یک روزه در بوشهر خود را آماده می‌کردند، متوجه شدند این نوزاد زنده است و پدر نوزاد که مشکوک به نظر می‌رسید نوزاد را برداشته و خود عنوان کرده که وی را به بیمارستان می‌رساند.

این پایان کار نبوده و مدیر آرامستان بوشهر در یک محل با پدر نوزاد قرار ملاقات می‌گذارد و پس از اینکه حرف‌های ضد و نقیض پدر نوزاد را می‌شنود به وی مشکوک می‌شود.

اما پدر نوزاد یک روز پس از این ملاقات اعلام کرده که نوزاد فوت کرده و در محلی نامعلوم وی را دفن کرد.

مدیر آرامستان بوشهر در این ارتباط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به هر حال ما پیگیر این قضیه هستیم که چرا پدر این نوزاد بدون طی مراحل قانونی وی را در محلی نامعلوم دفن کرده است.

غلامرضا کره‌بندی افزود: پس از اینکه پدر نوزاد از غسالخانه رفت خیلی طول کشید تا موفق شدم با وی تماس بگیرم و در محلی با وی قرار ملاقات گذاشتم تا موضوع را جویا شوم اما در این ملاقات پدر مایل بود این موضوع دوستانه حل شود.

وی تصریح کرد: ظاهرا پدر خیلی دوست نداشت این نوزاد زنده بماند و برای بردن نوزاد به پزشکی قانونی هم ممانعت می‌کرد.

مدیر آرامستان بوشهر خاطرنشان کرد: گواهی فوت را بیمارستان صادر می‌کند و ما نیز بر اساس گواهی فوت جواز دفن را صادر می‌کنیم در حالی که در مورد این موضوع پدر گواهی فوت داشت، ولی نوزاد زنده بود.

کره‌بندی با اشاره به حرف‌های ضد و نقیض و مشکوک پدر این نوزاد افزود: پس از اینکه از پدر نوزاد در محل قرارمان جدا شدم فردای آن روز با وی تماس گرفتم و عنوان کرد، نوزاد فوت شده است.

وی گفت: پدر نوزاد بدون اینکه مراحل قانونی دفن را طی کند نوزاد یک روزه‌اش را دفن کرد.

با وجود صحبت‌های مدیر آرامستان بوشهر اما مهم‌ترین حلقه‌های مفقوده این حادثه مربوط به دلیل اقدام پدر برای دفن نوزاد زنده خود و همچنین گواهی فوت بیمارستان برای نوزادی که زنده بود، است.

انتهای پیام/66006/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول