اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

طراحان انتخابات آزاد براندازی نظام را دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: طراحان طرح انتخابات آزاد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

طراحان انتخابات آزاد براندازی نظام را دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) این شهر اظهار داشت: انتخابات سال آینده از موقعیت حساسی برخوردار است چرا که دشمنان خارجی و بدخواهان و مزدوران داخلی، انتخابات را فرصتی برای براندازی نظام می‌دانند و می‌خواهند برای نظام اسلامی هزینه‌ تراشی کنند.

وی افزود: مردم باید با موقعیت‌ شناسی دقیق، بصیرت کامل، شناخت اهداف پلید و نیات شوم دشمنان و حرکت به هنگام فرصت را از دشمنان دو جبهه خارجی و داخلی بگیرند و آنان را مانند همیشه ناکام گذارند.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم شهر مقدس قم، توطئه ایجاد فتنه در انتخابات سال آینده با رمز انتخابات آزاد را خنثی کرد.

سران فتنه با آب زمزم هم پاک نمی‌شوند

موسوی اذعان داشت: فتنه‌گران و به ویژه سران فتنه آنچنان آلوده هستند که با آب زمزم و کوثر هم پاک نمی‌شوند و بیهوده آب در هاون می‌کوبند.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر دشمنان نظام اسلامی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند، سران فتنه، فتنه سبز، اصلاح‌ طلبان افراطی، حلقه انحرافی و حامیان و طرفداران آنها هم دم از انتخابات آزاد می‌زنند ولی متوجه نیستند که ملت ایران 34 سال است که انتخابات برگزار می‌کنند و همیشه پیروز بوده‌اند و هرگز از مقام معظم رهبری عدول نکرده و نمی‌کنند.

امام جمعه شهر آبیک اظهار امیدواری کرد: خداوند شر دشمنان، منافقان، سلطنت‌طلبان و وهابیون را به خودشان برگرداند.

وحدت رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است

موسوی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت از روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه خاطر نشان کرد: وحدت بزرگ‌ترین رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مسلمانان دنیا باید با حفظ وحدت، برادری، برابری، استحکام اتحاد و یکپارچگی و عمل در مشترکات مشت محکمی بر دشمنان اسلام بزنند تا نتوانند کاری از پیش ببرند.

دشمنان نظام از هر دری که وارد شدند شکست خوردند

امام جمعه شهر آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی هر زمان، هر مکان و از هر دری که تاکنون علیه نظام وارد شده‌اند شکست خورده‌اند افزود: طبیعت نظام آفرینش و قانون الهی این است که حق پیروز شود، باطل مضمحل شود و منافق رسوا شود چه اینکه از صدر اسلام تاکنون شاهد چنین وقایعی بوده‌ایم.

موسوی بیان داشت: همیشه و در همه مکتب انبیا دشمنان نابود شده‌اند، منافقان رسوا شده‌اند و مؤمنان پیروز میدان بوده‌اند.

وی با اشاره به نقش سران فتنه در فتنه سال 88 توضیح داد: فتنه گران و سران فتنه سوگند یاد می‌کردند که به قانون اساسی احترام قائل هستیم، به ولایت فقیه اعتماد داریم و نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم ولی در باطن و با دشمنان لحن سخنان خود را تغییر می‌دادند که زمان مفسر خوبی بود و پرده از چهره واقعی آنان برداشت و خیانت‌ها و مخفی کاری‌هایشان روشن شد.

خطیب جمعه شهر آبیک سعادت انسان را در گرو تقوا ذکر کرد و گفت: گرچه کسب تقوا کار آسانی نیست ولی محال هم نیست و نیاز به ممارست و تمرین دارد که اجر و نتیجه بسیار خوبی برای انسان به همراه خواهد داشت.

موسوی گفت: امام حسن عسگری(ع) در خصوص جایگاه تقوا فرموده‌اند: « با تقواترین مردم کسی است که از حرام دوری بجوید و از مورد شبهه هم غافل نشود و اجتناب کند».

وی ابراز داشت: انسان باید مرزبان اعتقادات دینی، قرآن کریم، معنویات و ایمان خودش باشد.

انتهای پیام/77006/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول