اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت در جامعه هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: با تلاش‌هایی که نیروی انتظامی در سال‌های اخیر انجام داده است شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت در جامعه هستیم.

شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت در جامعه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی که با حضور فرماندار شهرستان خوی، امام جمعه خوی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خوی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است که برای حفظ آرامش مردم گام‌های استواری بر می‌دارد.

وی افزود: بدون شک ایجاد آرامش در جامعه مؤثر است که این امر در سایه تلاش‌های نیروی انتظامی محقق می‌شود.

عماری نیروی انتظامی را عامل مهم در امنیت کشور عنوان کرد و گفت: با تلاش‌هایی که نیروی انتظامی در سال‌های اخیر انجام داده است شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های مختلف در زمینه مبارزه با جرائم نیز گام مثبت از سوی نیروی انتظامی است، اظهار داشت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی سبب ایجاد امنیت خاطر و پاک شدن جامعه از عناصر مزاحم و مجرم شده است.

عماری خواستار تداوم اجرای این طرح‌ها شد و تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها می‌تواند ما را در مسیری که گام برداشته‌ایم استوارتر کند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول