اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحقق تعهدات بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده

9642 واحد مسکونی تحویل زلزله‌زدگان ارسباران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان ‌شرقی گفت: 9 هزار و 642 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اتمام و تحویل آسیب‌دیدگان شده است.

9642 واحد مسکونی تحویل زلزله‌زدگان ارسباران شد

قربان محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تعهد بنیاد مسکن برای امسال در مناطق زلزله‌زده روستایی 9 هزار و 600 واحد بوده که تاکنون ساخت و ساز 9 هزار و 642 واحد در این مناطق تا مراحل تعهد بنیاد مسکن به اتمام رسیده و به مالکان آنها تحویل داده شده است.

وی افزود: در زلزله 21 مرداد امسال 18 هزار واحد آسیب دیده‌اند که این واحدها جزو واحدهای احداثی به ثبت رسیده‌اند که ادامه ساخت و ساز واحدهای باقی مانده نیز از فروردین سال آینده و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی آغاز می‌شود.

وی در مورد بخش ورزقان گفت: در این بخش 6 هزار و 429 واحد مسکونی بالای 30 درصد آسب دیده‌اند که از این تعداد نیز 2 هزار و 945 واحد بالای 60 درصد تخریب شده‌اند و جزو اولویت‌های ساخت و ساز بودند.

تحویل 3347 واحد مسکونی در ورزقان

محمدی با اشره به اینکه در وزقان نیز فراتر از برنامه و تعهد حوزه تحت مدیریتش ساخت و ساز صورت گرفته است، گفت: در این بخش 3 هزار و 347 واحد مسکونی در بخش روستایی تا مرحله تعهد بنیاد مسکن که گچ‌کاری است اتمام و به مالکان آنها تحویل داده شده است.

وی آواربرداری 5 هزار و 100 واحد، پی‌کنی 5 هزار و 500 واحد، اسکلت‌بندی 5 هزار و 300 واحد، سقف ریزی 4 هزار و 267 واحد را از دیگر اقدامات بنیادمسکن در شهرستان ورزقان اعلام کرد.

انتهای پیام/60002 /ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول