اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگو با فارس:

به‌دنبال جبران شکست مقابل تیم والیبال پیشگامان هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به این‌که مهم‌ترین هدف‌مان کسب امتیاز لازم مقابل پیشگامان در خانه است، گفت: به‌دنبال جبران شکست دور رفت لیگ برتر والیبال مقابل نماینده یزد هستیم.

به‌دنبال جبران شکست مقابل تیم والیبال پیشگامان هستیم

بهروز عطایی امروز قبل از هفدهمین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با دیدار حساس کاله مازندران و پیشگامان کویر یزد دنبال می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل عنوان کرد: شامگاه امروز در خانه میزبان دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر هستیم که تدابیر خاصی را برای انجام بازی زیبا و تماشاگرپسند در زمین داریم.

وی با اعلام این‌که از حساسیت این دیدار همه بازیکنان و عوامل کاله اطلاع کامل دارند، افزود: خوشبختانه تمرینات خوبی را در برنامه خود داشتیم و بازیکنان در شرایط روحی و روانی مساعدی برای رویارویی با پیشگامان قرار دارند.

عطایی با اشاره به این‌که پیشگامان نیز تیمی منسجم و منظم بوده و از مهره‌های خوب و کادر فنی کار آزموده‌ای بهره می‌گیرد که امسال در هفته ششم دور رفت لیگ برتر، نخستین شکست کاله مازندران را در یزد منجر شد، تصریح کرد: به دنبال کسب امتیازات لازم در خانه خود بوده و تنها به جبران شکست دور رفت می‌اندیشیم.

وی با اعلام این‌که شهرام محمودی را همچنان به دلیل مصدومیت در ترکیب نداریم، یادآور شد: مهدی رنجبر دیگر والیبالیست این تیم نیز در مصدومیت به سر می‌برد.

عطایی تصریح کرد: نزدیکی دو تیم در جدول لیگ برتر والیبال نیز بر حساسیت این دیدار می‌افزاید که امیدوارم با حمایت همه جانبه هواداران و والیبال‌ دوستان، پیروز میدان باشیم.

انتهای‌پیام/8612/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول