اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

شوراهای آموزش و پرورش برای ارتقای آموزش تصمیمات کلان بگیرند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: شوراهای آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت قانونی خود تصمیمات کلان در راستای ارتقای آموزش اتخاذ کنند.

شوراهای آموزش و پرورش برای ارتقای آموزش تصمیمات کلان بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه کار شورا راحت نیست، افزود: شوراهای آموزش و پرورش وظایف سنگینی را بر عهده دارند و باید فضای متفاوت و جدیدی را آموزش و پرورش برای ارتقای سطح آموزش ها طراحی کنند.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش استان در طول دو سال گذشته به گونه‌ای مدیریت شد که با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد، پیشرفت و توسعه ساختاری فضای آموزشی حرکت کردیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در شورای آموزش و پرورش استان تصمیمات خوبی اتخاذ شده ادامه داد: 17 دستگاه با نظام آموزشی مرتبط هستند و باید از ظرفیت آنها در تصمیمات استفاده شود.

وی گفت: در هزینه‌های جاری آموزشی یک سری مشکلات وجود دارد که با بهره‌گیری از ظرفیت و توان همه دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش پیگیر رفع مسائل و مشکلات هستیم.

*کسب رتبه نخست کشوری شورای آموزش و پرورش همدان

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه استان همدان رتبه نخست شورای آموزش و پرورش کشور را کسب کرده است، گفت: شهرستان همدان و بهار در سال جاری به طور مشترک رتبه نخست استانی را کسب کردند.

عباس حسنی‌محتشم افزود: اگر استان همدان در افزایش ظرفیت مدارس خاص مثل تیزهوشان موفق بوده به خاطر استفاده نقطه‌نظرات شوراهای آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه در المپیادهای علمی استان نسبت به سال گذشته دو برابر بیشتر ظرفیت ایجاد شده است، اظهار داشت: نسخه شفابخش آموزش و پرورش بهره‌گیری از نگاه شورایی است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول