اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کل کشور: / بخش دوم

دشمنان با ‌فشار اقتصادی به دنبال ‌ایجاد ناامیدی و شکاف داخلی هستند

خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور گفت: ‌دشمنان با ‌فشار اقتصادی به دنبال ‌ایجاد ناامیدی و شکاف داخلی هستند.

دشمنان با ‌فشار اقتصادی به دنبال ‌ایجاد ناامیدی و شکاف داخلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در مراسم معارفه دادستان جدید اردبیل اظهار داشت:‌ آنها باید چنین خشمگین و عصبانی باشند چرا که جمهوری اسلامی ایران منافع آنها را در منطقه و جهان اسلام به خطر انداخته و نگذاشته است تا آنها به هدف نامشروع خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بیش از 34 سال است که در برابر تحریم‌ها با صلابت و قدرت ایستاده است و خم به ابرو نیاورده است و امروز آنها از روی عصبانیت بر شدت تحریم‌های اقتصادی افزوده‌اند تا بتوانند برای خود فضایی را به وجود آورند که این فضا رستن از مشکلات داخلی و ناکامی‌های اخیر است.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه بیش از 148 شبکه ماهواره‌ای به صورت مستقیم و هزاران سایت و وبلاگ علیه این ملت شبانه‌روز لجن‌پراکنی می‌کنند، یادآور شد: آنها از هر تریبونی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند تا بتوانند اهداف خود را محقق سازند.

دادستان کل کشور گفت: آنها با این حربه‌ها و قصد انحراف ملت ایران به ویژه ضربه وارد کردن به جوانان خداجو و ترغیب و تشویق آنها به کارهای فساد و لهو و لعب در تلاش هستند تا سستی و رخوت به جای شور و نشاط در جامعه و بین جوانان جایگزین شود که قطعاً با بصیرت و هوشیاری مردم چنین حرکت‌های منفعلانه خنثی شده و با ترسیم آینده روشن و افق امیدوار‌کننده، این ملت بیش از گذشته به اهداف خود دست خواهد یافت.

*دشمن با فشارهای اقتصادی می‌خواهد ملت ایران را بترساند

وی ادامه داد: دشمنان امروز در هدف‌گذاری خود دو امر مهم را در پیش‌رو دارند و می‌خواهند در سایه فشارهای اقتصادی در وهله اول ملت ایران را بترسانند و فضای یاس و ناامیدی و شکاف داخلی به وجود آورند چرا که از آینده خود نگران و ناراحت هستند.

این مسئول بیان داشت: قطعاً ما با اتکال به خداوند و پشتیبانی این ملت و ولایت‌مداری مردم مومن ایران دشمن را بیش از گذشته مأیوس و نگران خواهیم کرد و همان گونه که نظام غرب و شرق در حمله نظامی به ایران ناکام ماندند در این حرکت خود نیز ناکام خواهند ماند.

محسنی‌اژه‌ای با اعلام اینکه ملت ایران روزهای سخت‌تری از وضعیت کنونی را سپری کرده و تنها در یک روز 72 نفر از بهترین سرمایه‌های خود را تقدیم اسلام و امام کرده است، افزود: اگر در مقطع اوایل پیروزی انقلاب ما از انسجام و امکانات مناسب برخوردار نبودیم و با دست خالی دشمن را شکست دادیم امروز به قدرت واقعی این ملت دوست و دشمن اذعان کرده و قطعاً با این توانمندی قادر خواهیم بود این پیچ تاریخی را نیز سپری کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه دشمن به شدت در سال‌های اخیر ولایت‌مداری ایران را مورد سنجش قرار داده و این دلبستگی را زیر ذره‌بین برده است، تصریح کرد: قطعاً موضع ما نباید در ولایت‌مداری و اجرای حدود اسلامی سر سوزنی کم شده باشد که اگر عقب‌نشینی در این مسیر صورت گیرد قطعاً دشمن شاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما راهی جز حفظ وحدت، ولایت‌مداری و بالاتر از همه اتکال به خدا نداریم چرا که در سایه این اصول است که قادر خواهیم بود بر تمام دشمنان غلبه کرده و راه خود را با صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام/62001/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول