اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

جبهه اقتصادی برای ضربه زدن به ایران انتخاب شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمن پیچیده‌ترین و آخرین راه ضربه زدن به نظام اسلامی را اقتصاد دانسته و تلاش می‌کند تا از این راه به نظام اسلامی آسیب برساند.

جبهه اقتصادی برای ضربه زدن به ایران انتخاب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در گردهمایی جوانان و بسیجیان شاهرود اظهار داشت: در طول تاریخ بشریت، همیشه بین جبهه حق و باطل درگیری و نزاع بوده است.

وی بیان کرد: جبهه باطل همواره تلاش کرده است تا بتواند با تمام توان و هر وسیله‌ای که می‌تواند جبهه حق را از میان بردارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توازن جبهه حق و باطل بین جمهوری اسلامی و استکبار جهانی ایجاد شد و آنها تلاش کردند تا با شیوه‌های مختلف از جمله ترور، کودتا و جنگ تحمیلی، ما را به زانو درآورند؛ اما در همه این مسیرها شکست خوردند.

مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از اقدامات سخت و نیمه‌سخت، به جنگ نرم روی آوردند و تلاش کردند تا از این راه و نفوذ در اعتقادات و تفکر مردم جامعه، آنان را منحرف سازند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتقاد عمیق مردم به اسلام عزیز، در این راه نیز چندان موفق نشدند و تلاش کردند و سپس از راهی دیگر و به گمان خود سریع‏تر به نتیجه برسند و به همین دلیل، از جبهه اقتصادی وارد شدند.

مطهری با بیان اینکه ما در جبهه اقتصادی با توجه به نداشتن سازمان منسجم و قوی آسیب‏پذیر بوده‏ایم، افزود: دشمن تلاش کرد تا از راه تحریم‌ها، بر فشار به دولت و مردم بیفزاید و تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند از این راه به مقصود خود برسد و ما را به زانو درآورد.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با درک شرایط موجود، برنامه اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که این برنامه دارای زوایای مختلفی است و اگر از طرف مردم و مسئولان به آن عمل شود، ما این جنگ را نیز به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

مطهری با بیان اینکه باید تهدیدات دشمن را در این جنگ شناسایی و به فرصت تبدیل کرد، افزود: باید از این جنگ به عنوان فرصتی برای پیشرفت و ایجاد آینده‌ای پررونق استفاده کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید با استفاده از نیروی خود و به‏کارگیری همه امکانات، برنامه‌ریزی، ساختارسازی و ایجاد تشکیلات منسجم به مقابله با این هجمه پرداخت.

این گردهمایی با حضور بیش از 200 نفر از سرگروه‌ها، مربیان حلقه‌های صالحین و فرماندهان پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت بسیج شاهرود در کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول