اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنف هتل‌داران یاسوج عنوان کرد

پایتخت طبیعت کمبود هتل دارد‌ / آسمان سقف استراحتگاه گردشگران

خبرگزاری فارس: رئیس صنف هتل‌داران شهرستان بویراحمد با انتقاد شدید از گردشگری به دلیل اهمال در توسعه هتل‌ها در شهر یاسوج گفت: آسمان سقف استراحتگاه مسافران در یاسوج است.

پایتخت طبیعت کمبود هتل دارد‌ / آسمان سقف استراحتگاه گردشگران

سید نادر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه بویراحمد دو هتل آزادی و ارم با دو واحد مسافرخانه آماده ارائه خدمات به  مسافران و گردشگران است.

یاسوج با کمبود هتل مواجه است

رئیس اتحادیه صنف هتل‌‌ها در شهرستان بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به گردش‌پذیر بودن یاسوج و مناطق بکر آن وجود دو هتل در این شهرستان جوابگوی مهمانان و گردشگران نبوده از این رو نیاز به افزایش در این خصوص و میزان همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی ضروری است.

موسوی نیاز به توسعه و ساخت هتل در شهرستان بویراحمد را ضروری دانست و گفت: اتحادیه امور صنفی شهرستان به منظور ساخت و توسعه هتل‌ها مجوز لازم را به متقاضیان ارائه داده با این وجود میراث فرهنگی و گردشگری میزان تسهیلات مورد نیاز و همکاری لازم با متقاضیان را ندارد.

عدم حمایت گردشگری در ساخت هتل‌ها

وی حمایت و عملکرد گردشگری به منظور حمایت از متقاضیان هتل‌ها را ضعیف عنوان کرد و گفت: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و بانک‌ها باید با توجه به نیازمندی‌های این شهرستان بیشترین همکاری در این خصوص را داشته باشند.

موسوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت مسافرخانه‌ها و هتل‌های شهرستان بویراحمد اذعان کرد: امکانات و خدمات‌دهی هتل‌ها به نسبت خوب بوده متاسفانه مسافرخانه‌های این شهرستان از لحاظ ظاهری و خدمات‌دهی تاکنون رضایت‌بخش نبوده است.

گردشگری، امور صنفی و علوم پزشکی به میدان بیایند

رئیس اتحادیه صنف هتل و بنگاه‌ها رد بویراحمد ابراز داشت: اتحادیه امور صنفی، دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور توسعه گردشگری و رعایت بهداشت در سطح هتل‌ها و مسافرخانه‌ها اقدامات لازم را اعمال کنند.

موسوی حمایت مسئولان ارشد استانی از بخش خصوصی را مهم تلقی کرد و گفت: جهت توسعه گردشگری و ساخت هتل‌ها به منظور ارائه خدمات مضاعف و مطلوب همکاری مسئولان ارشد از بخش خصوصی مشکل‌گشای برخی معضلات در این خصوص است.

وی اذعان کرد: از این رو همت مضاعف مسئولان و متقاضیان ساخت هتل‌ها برای جذب بیشتر گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن این شهرستان بیش از پیش مؤثر واقع می‌شود.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول