اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر:

ساخت هتل در شوشتر یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر ساخت هتل در این شهر توریستی را یک ضرورت دانست و از شهرداری خواست برای ساخت هتل با سرمایه‌گذاران همکاری کند.

ساخت هتل در شوشتر یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ساخت هتل در این شهر به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه یک نیاز ضروری است و باید تلاش کرد تا در این عرصه گام‌های اساسی برداشته شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر باید نقشه راه را برای شهرداری ترسیم کند و چگونگی حمایت از سرمایه گذار را برای شهرداری مشخص نماید.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: عدم حمایت از سرمایه‌گذاران باعث فرار سرمایه از سطح شهر شوشتر می‌شود به همین دلیل باید مسیر فعالیت صحیح برای شهرداری مشخص شود و در این باره باید بر اساس بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های دولتی اقدام و موازین قانونی را نیز به طور کامل اجرا کرد.

وی افزود: باید از سرمایه‌گذارانی که توان مالی کافی دارند حمایت شود و کسانی که تنها برای استفاده از تسهیلات وارد عرصه سرمایه‌گذاری شده‌اند سرمایه‌گذار نیستند.

محمودی‌کوهی تاکید کرد: مشکل احداث هتل در شوشتر از ابتدای دوره سوم شورای اسلامی شهر در حال بررسی است ولی هنوز به جایی نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شوشتر آماده ساخت هتل است ولی در مدت 10 سال گذشته شورای دوم و سوم همکاری چشم‌گیری در این باره از بخش خصوصی نکرده است.

انتهای پیام/72006/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول