اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های شهرداری

تنها هتل شوشتر پلمپ شد

خبرگزاری فارس: با پیگیری‌های بسیار زیاد شهرداری و شورای اسلامی شهر تنها هتل شوشتر به دستور مقامات قضایی پلمپ شد.

تنها هتل شوشتر پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، با پیگیری‌های مجدانه شهردار و شورای اسلامی شهر به دلیل عدم پرداخت معوقه‌ها و مشخص نبودن نحوه مبادلات مالی با پیمانکار این هتل که در مالکیت شهرداری شوشتر است، این هتل پلمپ و فعالیت‌های این هتل به طور کامل متوقف شد.

شهردار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: هتل جهانگردی شوشتر در تملک کامل شهرداری است، اما نه تنها درآمدی برای این سازمان ندارد بلکه برای شهرداری شوشتر هزینه‌های زیادی ایجاد کرده است.

آرش دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر پیگیری قضایی در این باره را از ماه‌های پیش آغاز کرد، خاطر نشان کرد: شهرداری برای تعیین تکلیف این مسئله بیش از چهار ماه پیگیری قضایی انجام داده است و برای پلمپ کردن این هتل که تنها هتل شوشتر است دو بار به پیمانکار و مستاجر این هتل فرصت داده شد تا نحوه مبادلات مالی و اسناد مربوطه در این باره را به شهرداری ارائه کند، ولی چنین اقدامی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر موظف است از اموال خود نگهداری کند، افزود: شهرداری باید از اموالی که طی قرارداد به پیمانکاران سپرده است، نگهداری کند و به همین منظور از همه اهرم‌های قانونی و قضایی استفاده می‌کند تا صلاح سازمان تامین شود.

دُر با تاکید بر اینکه دوست نداریم این هتل مدت زیادی تعطیل باشد، افزود: مستاجر و پیمانکار هتل جهانگردی باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشد و ما نیز شکوائیه‌ای به دستگاه قضایی تحویل داده‌ایم تا مشکلات در اسرع وقت و به صورت قانونی بررسی و برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این هتل در اسرع وقت بازگشایی شود و مردم و گردشگران بتوانند از این هتل استفاده کنند.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول