اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سیمای مرکز کرمان صورت گرفت

تولید مستند «سفر به ریگ سوخته»

خبرگزاری فارس: تماشای شگفتی‌های کویر و مناظر بدیع در مستند «سفر به ریگ سوخته» در سیمای مرکز کرمان به تصویر کشیده شده است.

تولید مستند «سفر به ریگ سوخته»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، «سفر به ریگ سوخته» عنوان مستندی 30 دقیقه‌ای از شبکه کرمان است که پیش تولید آن از پاییز سال جاری آغاز شده و هم‌اکنون در مرحله تدوین است.

در این مستند با گروهی از‌ علاقمندان کویر «گندم بریان» همراه می‌شویم تا ویژگی‌های منحصر به فرد کویر لوت را به نظاره بنشینیم.

این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا ذوالفقاری‌، تدوین‌ سید‌هادی مهدوی‌، تصویربرداری علیرضا ذوالفقاری‌ و عبدالله نخعی و صدابرداری افراسیاب پورامیری تهیه شده است.

«صدای ساعت شب» از رادیو کرمان ‌

«صدای ساعت شب» عنوان برنامه زنده رادیویی از شبکه استانی صدای مرکز کرمان است که پس از 24 ساعته شدن رادیو کرمان از 30 دقیقه بامداد تا چهار و 30 دقیقه صبح پخش می‌شود.

شب زنده‌داران‌، معرفی فرهنگ‌، آداب و رسوم‌، توانمندی‌ها‌، صنایع دستی‌، مشاهیر و مفاخر کرمان‌، آسمان شب و صور فلکی‌، حکایت‌های پندآموز و داستان‌های کوتاه‌، شعر و موسیقی، تصنیف و ترانه از جمله بخش‌های این برنامه شبانه است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول